17 مهر 1396 - 11:50

تکمیل پروژه مسکن مهر تا تیرماه ۹۷

سخنگوی کمیسیون عمران در مجلس با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی قول داده تا تکمیل و تحویل پروژه مسکن مهر تا پایان تیرماه ۹۷ انجام شود، گفت: مسکن مهر بی‌صاحب نداریم.
کد خبر : ۷۵۸۶۳
مسکن مهر

به گزارش ایبِنا، صدیف بدری در خصوص خالی بودن واحدهای مسکن مهر، توضیح داد: خالی بودن مسکن مهر به این معنا نیست که متقاصی ندارند بلکه این واحدها صاحب دارند اما به دلیل نواقصی که دارند هنوز به صاحبان و متقاضیان تحویل داده نشده است.


عضو هیات رییسه کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه مسکن مهر شهر پردیس عمدتا با مشکل مواجه است، ادامه داد: مسکن مهر استان ها و شهرهای دیگر تکمیل و تحویل داده شد؛ البته در برخی شهرها که تعاونی مسکن محلات و ادارات شکل گرفته با مشکل مواجه شده اند، اما دولت قول داده اند زیر ساخت های لازم برای مسکن مهر فراهم شود.


بدری با بیان اینکه دولت درصد مبلغ وام مسکن مهر را افزایش داده است،   به خبرگزاری خانه ملت گفت: در بودجه سنواتی، مجلس شرایطی را برای دولت در نظر گرفته تا بتواند هرچه زودتر مسائل مرتبط با مسکن مهر را مدیریت و برطرف کند.


وی با بیان اینکه تعداد واحدهای خالی و بی صاحب مسکن مهر بسیار کم است، عنوان کرد: برای مدیریت این بخش از واحدهای خالی و بی صاحب مسکن مهر، توافقی بین وزارت راه و شهرسازی با کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی صورت گرفته که این واحدها در اختیار خانواده های تحت پوشش قرار بگیرد.


بدری در خصوص تاثیر عدم تحویل به موقع مسکن مهر در بازار مسکن، اظهارداشت: این موضوع تاثیری بر بازار مسکن نخواهد داشت، بلکه میزان نارضایتی مردم به خصوص افراد نیازمند جامعه را ایجاد می کند.


سخنگوی کمیسیون عمران مجلس در خصوص عملکرد وزارت راه و شهرسازی در زمینه تکمیل مسکن مهر، گفت: دولت قول داده که پروژه مسکن مهر را تا پایان تیرماه سال ۹۷ به اتمام برساند و همه واحدها را تکمیل و تحویل متقاضیان بدهد.


برچسب ها: دولت مسکن مهر
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر