23 مهر 1396 - 15:24

افزایش رضایت مشتریان با تطابق سبد محصولات بانکی

رییس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: ارایه خدمات باکیفیت و طرح‌های تسهیلاتی متنوع و مطابق با نیازهای جامعه در شعب این بانک، رضایتمندی مشتریان را به همراه داشته است.
کد خبر : ۷۶۱۶۸
بانک قرض الحسنه مهر ایران

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، محسن پدرام رییس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای نظارت بر نحوه ارایه خدمات بانکی به مشتریان و بررسی عملکرد مدیریت شعب استان آذربایجان شرقی، طی سفری دو روزه از ساختمان سرپرستی و شعب استان بازدید کرد.


در این سفر، از دوایر مختلف ساختمان سرپرستی و برخی شعب استان بازدید به عمل آمد و ضمن بررسی عملکرد و ارزیابی فعالیت های صورت گرفته رهنمودهای لازم به منظور ارتقاء کیفی و کمی شعب ارایه شد.


پدرام در این بازدیدها بر نقش روابط عمومی و بازاریابی در جذب بازارهای جدید، راه اندازی سامانه اموال، انبار و آموزش، کنترل اسناد انتظامی، اهمیت فناوری اطلاعات در بانکداری نوین و لزوم کنترل مصارف و کاهش مطالبات تاکید کرد.


رییس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران با تاکید بر کیفیت خدمات بانکی افزود: چنانچه خدمتی انتظارات مشتری را برآورده سازد، دارای کیفیت و باعث رضایت مشتریان است و با توجه به اهمیت جایگاه مشتری مداری در بانک باید کیفیت خدمات و تکریم ارباب رجوع به نحو مطلوب در دستور کار قرار گیرد.


شایان ذکر است، نجدی مدیر امور استان ها و فرجی مهماندار رییس اداره کل توسعه سرمایه انسانی و بازرس ویژه مدیرعامل نیز در این سفر حضور داشتند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها