24 مهر 1396 - 15:59
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان:

بانک قرض الحسنه مهر ایران پرچم دار مهربانی در بین نهاد های مالی

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان با اشاره به توزیع ۱۰۳۱بسته آموزشی و بهداشتی در بین مدارس مناطق محروم استان توسط بانک قرض الحسنه مهرایران بیان داشت: این بانک پرچم دار مهربانی است.
کد خبر : ۷۶۲۳۰
بانک قرض الحسنه مهر ایران

به گزارش ایبِنا و به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، مهدی نامدار افزود:  بر این اساس مسئولیت های اجتماعی و توجه مستمر به این اصل اخلاقی، زمینه را برای هم افزایی و گسترش شرایط تحصیل دانش آموزان مستعد فراهم می کند. همچنین این بانک در راستای گسترش مهرورزی و افزایش میزان عدالت تحصیلی طی تفاهمنامه ای با معاونت متوسطه آموزش و پرورش اقدام به توزیع ۳۳ هزار بسته آموزشی و بهداشتی به ارزش ۱۵ میلیارد ریال نمود که از این میان تعداد ۱۰۳۱ بسته به دانش آموزان مدارس شبانه روزی مناطق محروم استان کردستان اختصاص یافت.



معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان در این خصوص بیان داشت: بانک قرض الحسنه مهرایران، در راستای رسالت اجتماعی که بر عهده دارد در سال تحصیلی جدید ۳۳ هزار بسته آموزشی و بهداشتی را در اختیار آموزش و پرورش قرار داده است تا در مناطق محروم کشور توزیع کند.



وی افزود: بر اساس این تفاهمنامه و هماهنگی های به عمل آمده با معاونت توسعه و تجهیز مدارس شبانه روزی کردستان تعداد ۱۰۳۱ بسته آموزشی و بهداشتی به دانش آموزان این استان تخصیص داده شد.


نامدار در ادامه تصریح کرد: هرساله بر حمایت از دانش آموزان مناطق محروم تاکید شده و خوشبختانه امسال بانک قرض الحسنه مهر ایران در جهت ترویج این سنت خداپسندانه در بین دانش آموزان گام مهمی برداشته است. 


وی خاطرنشان کرد: در واقع، باید بانک قرض الحسنه مهر ایران را پرچم دار مهربانی در بین نهادهای مالی کشور دانست و مدیریت آموزش و پروش استان کردستان ازاین اقدام خداپسندانه کمال تشکر و قدردانی را دارد.



ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر