29 مهر 1396 - 10:12

دوازدهمین المپیاد ورزشی کارکنان بانک رفاه برگزار شد

دوازدهمین المپیاد ورزشی کارکنان بانک رفاه در بخش آقایان با حضور ۶۵۰ ورزشکار از سراسر کشور در بابلسر برگزار شد.
کد خبر : ۷۶۴۰۲
بانک رفاه

به گزارش ایبِنا و به نقل از روابط عمومی بانک رفاه ، در این دوره از المپیاد، ورزشکاران بانک رفاه به مدت یک هفته و در ۹ رشته ورزشی فوتسال، والیبال، بسکتبال، دومیدانی، آمادگی جسمانی، شطرنج، تنیس روی میز، شنا و بدمینتون به رقابت پرداختند.


دکتر سهمانی مدیرعامل بانک رفاه در مراسم افتتاحیه این دوره از المپیاد با بیان اینکه یکی از مزیت های رقابتی بانک رفاه، نیروی انسانی شایسته، جوان و پرانرژی آن است، اظهار داشت: نیروهای توانمند بانک رفاه همواره در عرصه های مختلف شایستگی های خود را به رخ رقبا کشیده اند. کسب مقام های برتر در المپیادهای ورزشی سیستم بانکی گواهی براین مدعاست.


مدیرعامل بانک رفاه ادامه داد: کارکنان توانمند بانک رفاه علاوه بر درخشش در میادین ورزشی، در عرصه های علمی و دانشی نیز سرآمد نظام بانکی بوده اند و تاکنون موفقیت های ارزشمندی از جمله رتبه نخست المپیاد علمی شبکه بانکی را کسب کرده اند.


در ادامه مراسم افتتاحیه حسین رحمتی عضو هیأت مدیره نیز طی سخنانی گفت: هرسازمانی دارای فرهنگ و ارزش های سازمانی خاص خود است. فرهنگ ورزش و حمایت از ورزش هم به عنوان یکی از اجزای فرهنگ سازمانی بانک رفاه است.


عضو هیات مدیره بانک رفاه اظهار داشت: بانک رفاه به خوبی به ارزش نیروی انسانی خلاق و پویا آگاهی دارد و در مسیر توسعه سازمانی از نیروهای توانمند خود، بهره مند می شود. بانک رفاه دارای بدنه کارشناسی با انگیزه است که ورزش اصلی ترین عامل ایجاد انگیزه به شمار می رود.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها