29 مهر 1396 - 18:19

خیز بلند شاپرک برای حمایت از فین‌تک‌ها

شرکت شاپرک پیرامون توسعه اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید و اشتغال به عنوان حامی ویژه جشنواره فین تک ایران برنامه‌های متنوعی را در دستور کار قرار داده است.
کد خبر : ۷۶۴۴۲
شاپرک

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط‌عمومی شرکت شاپرک، نخستین جشنواره بزرگ فین‌تک ایران با هدف حمایت از فعالان این حوزه روزهای دوم تا چهارم آبان ماه در سایت نمایشگاهی بوستان گفتگو در تهران برگزار خواهد شد.


شرکت شاپرک در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری پیرامون توسعه اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید و اشتغال در عرصه های مختلف، به عنوان حامی ویژه این جشنواره برنامه‌های متنوعی را در دستور کار قرار داده است که اهم این برنامه‌ها عبارتند از: ارائه معاون توسعه و نظارت شرکت شاپرک آقای مهندس روشن نژاد با عنوان «همیاری یا محافظه‌کاری؟ شاپرک و فین‌تک‌ها» در ساعت ۱۴:۳۰ روز ۹۶/۰۸/۰۲، ارائه مدیر امنیت شبکه پرداخت شرکت شاپرک آقای دکتر لامعی با عنوان «نوآوری در سایه امنیت» در ساعت ۱۴ روز ۹۶/۰۸/۰۴ و همچنین نشست‌های مستقل با همه فین‌تک‌های شرکت‌کننده در این همایش و بررسی مشکلات و موانع پیش‌روی آن‌ها در توسعه ایده‌های خلاقانه، و ایجاد ارتباط با فین‌تک‌های حاضر در جشنواره به منظور برقراری ارتباط مستمر و تعامل دائمی با آن‌ها برگزار خواهد شد.


همچنین هدایایی به رسم یادبود از سوی شرکت شاپرک به تیم‌های منتخب این رویداد تقدیم خواهد شد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها