04 آبان 1396 - 10:22

جایزه مدل ۳۴۰۰۰ منابع انسانی به شرکت ارتباط فردا اهدا شد

شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا موفق شد در نخستین جایزه مدیریت منابع انسانی، جایزه مدل ۳۴۰۰۰ منابع انسانی «تندیس زرین D۳» را کسب کند.
کد خبر : ۷۶۶۸۵
ارتباط فردا

به گزارش ایبِنا به نقل از ارتباط فردا، در این ارزیابی که توسط دانشگاه تهران انجام شد، ۱۵۷ شرکت از سازمان‌های دولتی و خصوصی و صنایع مختلف شرکت داشته‌اند، تنها ۲۱ شرکت توانستند پس از گذراندن مراحل ارزیابی برای دریافت این جایزه برگزیده شوند که در بین این شرکت ها، ارتباط فردا موفق به کسب تندیس زرینشد. این جایزه در مراسم پایانی دومین همایش مدیریت  منابع انسانی به دکتر سارا سام خانی مدیر منابع انسانی ارتباط فردا اهدا شد.


شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا با اهمیت به سرمایه‌های انسانی در برنامه‌ها و اقدامات خود، همواره تلاش کرده تا بستر مناسبی برای همکاران مهیا کند که در کنار هم با برقراری ارتباطات سازنده و اثربخش، تجارب بدیعی بیاموزند و در راستای تحقق اهداف و ماموریت‌های سازمانشان نوآور، فعال و موثر واقع شوند.


شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا بر این اعتقاد است که ارزش نهایی تنها در صورتی به مشتریان و جامعه عرضه می‌شود که فضایی سازنده و مطلوب برای همکاران مجموعه فراهم شود که در آن هر یک از افراد بتوانند نقش‌آفرینی نمایند و در تحقق اهداف این خانواده سهیم باشند.


برای دستیابی به این هدف مهم و اطمینان از حرکت در مسیر صحیح، واحد منابع انسانی شرکت ارتباط فردا در ارزیابی‌های معتبری که مبتنی بر استانداردهای این حوزه و بر اساس بهترین ‌روش‌ها انجام می‌شود، به صورت مستمر و سالانه شرکت می‌نماید و علاوه بر معرفی و عرضه تجارب خود در این ممیزی‌ها و تقویت برند مجموعه، از بازخوردهای دریافتی در جهت بهبود و ارتقاء‌ سطح ارائه خدمات به همکاران بهره‌مند می‌شود. شرکت ارتباط فردا در سال ۹۵ نیز در اولین حضور خود در جایزه تعالی منابع انسانی، موفق به کسب تقدیرنامه دو ستاره شده بود.


شرکت صنعتی هنکل ایران، شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول)، شرکت پتروشیمی جم، گروه مپنا، شرکت کالای الکتریک، شرکت تجهیزات پزشکی اوزان، شرکت پتروشیمی مروارید، صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، شرکت بورس و اوراق بهادار تهران، شرکت فرابورس ایران، سازمان بورس و اوراق بهادار، شرکت های وب، شرکت تأمین سرمایه لوتوس پارسیان، شرکت بیمه سامان، شرکت تأمین سرمایه امین، شرکت تأمین سرمایه سپهر، شرکت سرمایه گذاری نور کوثر ایرانیان، شرکت سرمایه گذاری امید، شرکت نرم افزار حسابداری محک و شرکت توسعه ملی، از دیگر شرکت هایی بودند که موفق به کسب این جایزه شدند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر