06 آبان 1396 - 12:08

حضور رییس جمهوری در جلسه رای اعتماد وزرای علوم و نیرو

سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: رییس جمهوری به همراه برخی دیگر از اعضای دولت در جلسه رای اعتماد به وزرای پیشنهادی علوم و نیرو حضور دارند تا از برنامه‌های آنها دفاع کنند.
کد خبر : ۷۶۷۶۱
روحانی

به گزارش ایبِنا به نقل از خانه ملت، بهروز نعمتی درباره برگزاری جلسه رای اعتماد فردا (یکشنبه ۷ آبان ماه)، اظهارداشت: رییس جمهوری یک ساعت وقت دارد تا از برنامه‌ها و وزرای پیشنهادی دفاع کنند.


وی با بیان اینکه وزرا نیم ساعت وقت دارند تا از برنامه های خود دفاع کنند، افزود: ۲ موافق و ۲ مخالف نیز امکان سخنرانی دارند که هر بخش موافقت یا مخالفت نیم ساعت وقت در اختیار دارند و سخنرانان می توانند تمام یا بخشی از وقت خود را به یک نماینده دیگر بدهند. وی افزود: تصور می کنم صبح تا ظهر جلسه رای اعتماد به وزرای نیرو و علوم انجام شود.


نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سخنرانی یک ساعته رییس جمهوری، زمان یک ساعته وزرا و سخنرانی یک موافقین و مخالفین وزرای پیشنهادی را می‌توان تا ظهر انجام داد، متذکر شد: می‌توان تصور کرد که تا ظهر این جلسه تمام شود ولی اگر جلسه به بعد از ظهر نیز بکشد به صورت ممتد این جلسه برگزار می‌شود.


عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: اگر جلسه تا ظهر تمام شود، بعد از ظهر کمیسیون ها جلسه خواهند داشت، در غیر اینصورت کمیسیون‌ها فردا جلسه‌ای نخواهند داشت.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر