09 آبان 1396 - 14:24
بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات//

دستگیری گروه ۵۱ نفره کلاهبرداران بانکی در روز جاری

رییس پلیس تهران از دستگیری گروه ۵۱ نفره کلاهبرداران بانکی در روز جاری خبر داد.
کد خبر : ۷۶۹۲۹
سردار رحیمی

سردار حسین رحیمی در بازدید از غرفه ایبِنا در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات درباره افزایش پرونده های اخیر کلاهبرداری کارت های بانکی، اظهار داشت: تاکنون با موارد متعددی از کلاهبرداری های بانکی، برخورد و رسیدگی کرده ایم و همین امروز نیز پلیس فتا یک گروه ۵۱ نفره را دستگیر و به پرونده آن ها رسیدگی کرد.


وی ادامه داد:من از شهروندان تقاضا دارم تا رعایت نکات امنیتی، فریب پیامک ها و تبلیغات این گروه ها را نخورند و در صورتی که از آن ها اطلاعاتی خواسته شد، اطمینان کافی و لازم داشته باشند.


رییس پلیس پایتخت گفت: با بانک مرکزی و سیستم بانکی نیز جلسات متعددی برای آموزش و مشورت برگزار شده اما بازهم تاکید می کنم که شهروندان باید نکات امنیتی را رعایت کنند.


به گزارش ایبِنا، بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها از صبح روز جمعه پنجم آبان ماه با شعار «رسانه های آزاد؛ انسجام اجتماعی، پیشرفت ملی» در مصلی امام خمینی آغاز به کار کرد و تا ۱۲ آبان همه روزه از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه تا ۲۰ و ۳۰ دقیقه دایر خواهد بود.


آیین رسمی گشایش این نمایشگاه نیز صبح روز شنبه ششم آبان ماه با حضور معاون اول رییس جمهوری برگزار شد. در نمایشگاه بیست و سوم مطبوعات و خبرگزاری ها، نمایندگان ۹۴۰ رسانه در قالب ۶۰۰ غرفه در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات حضور دارند.


در نمایشگاه امسال نشریات استانی و محلی در کنار مؤسسات بزرگ مطبوعاتی، روزنامه‌ها و پایگاه‌های خبری به ارائه محصولات رسانه‌ای خود می‌پردازند و در ۷ روز برگزاری نمایشگاه سعی می‌کنند با مخاطبان خود تعامل بیشتری برقرار کنند.


در بخش بین الملل نمایشگاه، روزنامه نگارانی از ۴ قاره به نمایشگاه آمده اند و در نشست‌های تخصصی که موضوع اصلی آن «تعامل رسانه ای» است، شرکت می‌کنند.



ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها