09 آبان 1396 - 14:55

تندیس سازمان مشتری مدار به بانک مسکن اختصاص یافت

بانک مسکن در هفتمین اجلاس سراسری مدیریت مشتری مداری کشور، تندیس سازمان مشتری مدار را دریافت کرد.
کد خبر : ۷۶۹۳۱
تندیس

به گزارش ایبِنا به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، اجلاس سراسری مدیریت مشتری مداری که با هدف معرفی و قدردانی از پیشگامان این عرصه و با حضور تعدادی از مدیران و صاحبان صنایع از بخش های دولتی و خصوصی در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد؛  بانک مسکن تندیس سازمان مشتری مدار را از آن خود کرد.


بر اساس این گزارش، این تندیس با توجه به عملکرد و فعالیت های مطلوب بانک مسکن در بخش های ارایه خدمات مطلوب به مشتری، رضایت مندی مشتری و ایجاد فرایند رضایت در مشتری به این بانک اختصاص یافت.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر