09 آبان 1396 - 18:10
بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات//

افزایش همکاری بانک ها و پلیس برای رفع مشکلات

سخنگوی ناجا همکاری سیستم بانکی با پلیس را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: باید این همکاری ها بیشتر شود تا مشکلی در بانک ها و یا مجموعه آن ها رخ ندهد.
کد خبر : ۷۶۹۴۴
منتظرالمهدی

سردار سعید منتظرالمهدی در بازدید از غرفه ایبِنا در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات درباره اقدامات پلیس، برای مبارزه با جرائم و کلاهبرداری های بانکی


، اظهار داشت: پلیس فتا اشراف کاملی بر این فضا دارد و به طور حتم به محض رویت موردی، اقدامات لازم را انجام می دهد.


وی ادامه داد: البته نقش مردم در جلوگیری از وقوع چنین جرائمی، بیش از هر بخشی است و شهروندان باید با رعایت نکات امنیتی از وقوع چنین مواردی جلوگیری کنند.


معاون اجتماعی نیروی انتظامی درباره رعایت نکات امنیتی از سوی بانک ها، گفت: بانک ها نیز همکاری بسیار خوبی با پلیس آگاهی و نیروی انتظامی دارند، اما باید این همکاری بیشتر شود تا مشکلی در بانک ها و یا مجموعه آن ها رخ ندهد.


به گزارش ایبِنا، بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها از صبح روز جمعه پنجم آبان ماه با شعار «رسانه های آزاد؛ انسجام اجتماعی، پیشرفت ملی» در مصلی امام خمینی آغاز به کار کرد و تا ۱۲ آبان همه روزه از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه تا ۲۰ و ۳۰ دقیقه دایر خواهد بود.


آیین رسمی گشایش این نمایشگاه نیز صبح روز شنبه ششم آبان ماه با حضور معاون اول رییس جمهوری برگزار شد. در نمایشگاه بیست و سوم مطبوعات و خبرگزاری ها، نمایندگان ۹۴۰ رسانه در قالب ۶۰۰ غرفه در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات حضور دارند.


در نمایشگاه امسال نشریات استانی و محلی در کنار مؤسسات بزرگ مطبوعاتی، روزنامه‌ها و پایگاه‌های خبری به ارائه محصولات رسانه‌ای خود می‌پردازند و در ۷ روز برگزاری نمایشگاه سعی می‌کنند با مخاطبان خود تعامل بیشتری برقرار کنند.


در بخش بین الملل نمایشگاه، روزنامه نگارانی از ۴ قاره به نمایشگاه آمده اند و در نشست‌های تخصصی که موضوع اصلی آن «تعامل رسانه ای» است، شرکت می‌کنند.



ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر