10 آبان 1396 - 17:15
بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات//

۱۲۰ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج پرداخت شد

مدیرعامل بانک توسعه تعاون از پرداخت ۱۲۰ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج خبر داد.
کد خبر : ۷۷۰۰۹
مهدیان

حجت الله مهدیان در بازدید از غرفه ایبِنا در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات درباره پرداخت تسهیلات ازدواج از سوی این بانک، اظهار داشت: بانک توسعه تعاون هم جز ۱۱ بانک طرح ضربتی بانک مرکزی بود.


وی ادامه داد: اخیرا بانک مرکزی نیز با پایان یافتن این طرح، از هر ۱۱ بانک تقدیر به عمل آورد که بانک توسعه تعاون نیز یکی از این بانک ها بود.


مدیرعامل بانک توسعه تعاون افزود: از ابتدای سال ۹۶ تاکنون، بانک توسعه تعاون حدود ۱۲۰ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج با کارمزد ۴ درصد پرداخت کرده است.


به گزارش ایبِنا، بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها از صبح روز جمعه پنجم آبان ماه با شعار «رسانه های آزاد؛ انسجام اجتماعی، پیشرفت ملی» در مصلی امام خمینی آغاز به کار کرد و تا ۱۲ آبان همه روزه از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه تا ۲۰ و ۳۰ دقیقه دایر خواهد بود.


آیین رسمی گشایش این نمایشگاه نیز صبح روز شنبه ششم آبان ماه با حضور معاون اول رییس جمهوری برگزار شد. در نمایشگاه بیست و سوم مطبوعات و خبرگزاری ها، نمایندگان ۹۴۰ رسانه در قالب ۶۰۰ غرفه در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات حضور دارند.


در نمایشگاه امسال نشریات استانی و محلی در کنار مؤسسات بزرگ مطبوعاتی، روزنامه‌ها و پایگاه‌های خبری به ارائه محصولات رسانه‌ای خود می‌پردازند و در ۷ روز برگزاری نمایشگاه سعی می‌کنند با مخاطبان خود تعامل بیشتری برقرار کنند.


در بخش بین الملل نمایشگاه، روزنامه نگارانی از ۴ قاره به نمایشگاه آمده اند و در نشست‌های تخصصی که موضوع اصلی آن «تعامل رسانه ای» است، شرکت می‌کنند.



ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها