15 آبان 1396 - 14:36

تقدیر بانک سرمایه از دانش آموزان مدارس بام وشهیدحسین فهمیده ایلام

بانک سرمایه از دانش آموزان مدارس بام و شهید حسین فهمیده ایلام در استان ایلام تقدیر کرد.
کد خبر : ۷۷۲۲۸
شعبه ایلام بانک سرمایه

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه، در مراسم گرامیداشت روز دانش آموز که در شعبه ایلام این بانک با حضور دانش آموزان مدارس بام و شهید حسین فهمیده برگزار شد، سعیده رضایتی، رییس شعبه ایلام بانک سرمایه طی سخنانی ضمن گرامیداشت ۱۳ آبان، روز دانش آموز، به تشریح اهداف و سیاست های بانک سرمایه پرداخت و ۱۳ آبان را روزی فراموش نشدنی در تاریخ ایران اسلامی دانست و اظهارداشت: بانک سرمایه وظیفه خود می داند تا این مناسبت تاریخی را ارج نهاده و بار دیگر با آرمان های امام راحل تجدید میثاق نماید.


در ادامه مراسم دانش آموزان از قسمت‌های مختلف شعبه بازدید کرده و با طرح های کارت های هدیه، نحوه کار با دستگاه های پول‌شمار و تست اسکناس، چگونگی افتتاح حساب و ... آشنا شدند و سوالات خود را در خصوص مسائل شعبه مطرح نموده و همکاران شعبه ایلام بانک سرمایه نیز با صعه صدر به آنها پاسخ دادند. در پایان نیز از دانش آموزان مدارس بام و شهید حسین فهمیده ایلام با تقدیم هدایایی تقدیر به عمل آمد.


شایان ذکر است این مراسم به مناسبت دوازدهمین سالگرد تاسیس بانک سرمایه، در ۱۲ استان کشور و در راستای ادای احترام به جامعه تعلیم و تربیت و آینده سازان میهن برگزار شده است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها