حباب بیت کوین ترکید/ سقوط ۶۰۰ دلاری

پس از ۲ روز حباب بیت کوین ترکید و قیمت آن را به کمتر از ۷ هزار دلار در هر واحد کشاند.
کد خبر : ۷۷۲۹۳
بیت کوین

به گزارش خبرنگار ایبِنا به نقل از کوین دسک، سرانجام بر اساس پیش بینی های از قبل  اعلام شده توسط کارشناسان بازار در مورد حباب بوجود آمده در قیمت بیت کوین و هشدار به سرمایه گذاران در مورد رشد کاذب ارزش این ارز رمزنگار، حباب آن ترکید.  


این در حالی است که طی ۴۸ ساعت گذشته قیمت بیت کوین به بیش از ۷ هزار و ۶۰۰ دلار هم برای اولین بار از زمان عرضه آن به دنیای ارزهای مجازی رسیده بود، در نهایت با ترکیدن حباب آن بیش از ۶۰۰ دلار سقوط کرد و در رقم کمتر از ۷ هزار دلار در هر واحد قرار گرفت.


شاخص قیمت «بیت کوین دسک» حاکی از آن دارد که ظرف ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۴۰۰ دلار از ارزش این ارز رمزنگار محبوب جهان کاسته شده و بیت کوین از اوج قیمت خود به ۶ هزار و ۹۴۸ دلار و ۵۷ سنت در هر واحد فرود آمد و جدیدترین قیمت آن ۷ هزار و ۱۹۵ دلار گزارش شده است.


اوفت قیمت بیت کوین در حدود ۵.۶ درصد اعلام شده و این روند نزولی بیت کوین در مقایسه با سیر افزایشی سایر ارزهای رمزنگار یک تضاد را نشان می دهد. برای مثال، ارز رمزنگار Ethereum که دومین ارز بزرگ مجازی به لحاظ سرمایه بازار است از رشد تقریبا ۲.۵ درصدی در ۴۸ ساعت گذشته برخوردار شده است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر