20 آبان 1396 - 12:31

روایت وزیر کار از دو ماموریت دولت دوازدهم

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: ایجاد فرصت‌های شغلی و از بین بردن فقر مطلق از برنامه‌های محوری رییس جمهور است.
کد خبر : ۷۷۴۲۴
علی ربیعی

به گزارش ایبِنا علی ربیعی با اعلام این خبر اظهارداشت: امروز در کشور ثبات خوبی داریم که این ثبات به برکت رهبری انقلاب و سیاست های دولت است. وی افزود: در جریان تحولات بین المللی برخی کشورها می خواهند تسویه های خونین راه بیندازند و برای رسیدن به این هدف یک کشور را بزرگ می کنند و سیاست های منفعت جویانه آمریکا در منطقه نیز در این راستا است.


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان داشت: در این بین ایران باید در مسایل بین المللی دنبال جایگاه اصلی خود باشد و در داخل کشور نیز باید در زمینه اشتعال و اقتصاد قوی شود. وی تاکید کرد: ایران اسلامی هم باید در کنار پاسخ به تنش های بین المللی همچنین فعالیت خود را افزایش داده و هم افزایی بین دستگاهی را افزایش دهد.


ربیعی ادامه داد: برای کاهش سطح فقر ما نیازمند افزایش فرصت های شغلی هستیم و یکی از مهمترین برنامه های رییس جمهوری ایجاد فرصت های شغلی و  از بین بردن فقر مطلق است. وی  افزود: برای دستیابی به اهداف ترسیم شده باید اتحاد و انسجام را افزایش داد چون ایران هم اینک در یک مسابقه بین المللی قرار دارد و برای به دست آوردن سهم خود از اقتصاد جهانی وقت چندانی ندارد.


وی با تاکید بر اینکه کانون توسعه باید در شهرستان ها شکل بگیرد، افزود: کانون های نخبه با ارایه ایده های کارشناسانه می تواند یکی از اثرگذارترین مجموعه ها برای پیشرفت هر منطقه باشد.


برچسب ها: اشتغال دولت فقر
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها