22 آبان 1396 - 15:23

پیام تسلیت مدیرعامل موسسه اعتباری ملل به حادثه‌دیدگان زلزله

مدیرعامل موسسه اعتباری ملل به دلیل حادثه زلزله شب گذشته استان‌های غربی کشور، پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر : ۷۷۵۷۸
موسسه ملل

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ملل، متن پیام سید امین جوادی بدین شرح است: شنیدن خبر حادثه غمبار زلزله در غرب کشور عزیزمان به ویژه در استان شهید پرور کرمانشاه که منجر به جان باختن و مجروح شدن جمع کثیری از هموطنان عزیزمان شده است موجب تاثر و تالم شد.


اینجانب وقوع این حادثه اسفبار را به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم مهدی موعود(عج) مقام معظم رهبری حفظه الله و تمامی هم وطنان عزیز ایران اسلامی بالاخص خانواده‌های داغدیده تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.


اکنون که اراده خداوند بر این قرار گرفته است که چراغ زندگی تعدادی از عزیزانمان بر اثر حادثه زلزله خاموش شود با خانواده آنان ابراز همدردی کرده و از درگاه خداوند منان برای آن سفر کردگان به دیار باقی رحمت و غفران واسعه الهی و برای کلیه بازماندگان صبر و اجر مسالت می‌کنم.


همچنین از درگاه ایزد منان صحت و سلامتی و شفای عاجل تمامی مجروحین این حادثه دیدگان را خواستارم و از همکاران گرامی و سخت کوش خود درخواست می‌کنم پیرو پیام تسلی بخش ولی امر مسلمین جهان از هرگونه کمک و یاری رسانی به هموطنان گرامی دریغ نورزیده و از تمام توان خود برای یاری رسانی استفاده کنند. اینجانب رجا واثق دارم که همکاران عزیزم دریغ نخواهند ورزید.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها