23 آبان 1396 - 14:02
بانک مسکن اعلام کرد:

کسب جایزه تقدیرنامه دو ستاره

شرکت تأمین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی بانک مسکن موفق به اخذ جایزه "تقدیرنامه دو ستاره"در نهمین دوره جایزه تعالی منابع انسانی شد.
کد خبر : ۷۷۶۴۳
بانک مسکن

به گزارش ایبِنا به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، در نهمین دوره مراسم جایزه تعالی منابع انسانی که همزمان با سیزدهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی با محوریت (جانشین پروری و استعداد یابی) در سالن همایش های بین المللی رازی برگزار شد، شرکت تامین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی بانک مسکن موفق به اخذ جایزه "تقدیرنامه دو ستاره" شد.


بر اساس این گزارش شرکت تامین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی بانک مسکن طی انجام  فرآیندهای ارزیابی جایزه تعالی منابع انسانی و رسیدگی در کمیته علمی و داوری جایزه، حائز شرایط دریافت "جایزه تقدیرنامه ۲ستاره"شد که جایزه و تندیس مربوطه توسط مقامات ارشد کشوری حاضر در کنفرانس به نریمان جهانبخش مدیرعامل شرکت اعطا شد.


جهانبخش در گفتگو با پایگاه خبری بانک-هیبنا عنوان کرد: در اجرای برنامه های نقشه راه شرکت و با توجه به اینکه وظیفه اصلی شرکت تأمین نیروی انسانی مورد نیاز بانک و شرکتهای تابعه در بخش های خدماتی می باشد، به منظور توانمندسازی و تعالی منابع انسانی جهت کارایی موثر آنان در انجام وظایف محوله، دنبال روش ها و مدل های استانداردی بودیم که  شرکت بتواند خود را با شاخص ها و معیارهای اثربخش مدل تطبیق و مقایسه نماید و متعاقب آن نکات قوت و قابل بهبود خود را در این بخش شناسایی کند و با تنظیم برنامه جهت تقویت و بهبود آنها بتواند در ارتقاء فعالیت های خود گامهای اساسی بردارد.


وی همچنین افزود: در این راستا با "مدل تعالی منابع انسانی" که توسط انجمن مدیریت منابع انسانی ایران طراحی شده بودآشنا شدیم و به دلیل ارزشهای محوری حاکم بر آن و بخش های اصلی و کاربردی آن در زمینه راهبردها، فرآیندها و نتایج و ... این مدل را در شرکت به منظور تحقق اهداف مورد نظر به کارگرفتیم. با توجه به سابقه موضوع و نظر به اینکه سازمانها و موسسات و شرکت های معتبر کشور نیز از این مدل برای تعالی و ارتقای منابع انسانی خود بهره گرفته بودند براساس توصیه مشاورین بانک و شرکت تامین نیروی انسانی  در سال ۱۳۹۵ در این پروسه شرکت کردیم که در همان سال موفق به اخذ "گواهینامه تعالی منابع انسانی"شدیم.


جهانبخش در ادامه اظهارداشت: در تداوم تعالی و ارتقای منابع انسانی و با توجه به بازخورد گزارش ارزیابان انجمن در سال قبل نسبت به تعریف پروژه های بهبود و اجرای آن در سال جاری اقدامات لازم انجام شد و با حمایت و هدایت رحمتیان مشاور  مدیرعامل بانک مسکن در امور منابع انسانی و همچنین با رهنمودهای یبلویی مشاور پروژه این شرکت توانست بعد از طی روال اداری و تهیه و ارائه اظهارنامه و متعاقباً حضور ارزیابان انجمن در شرکت و بررسی مستندات و شواهد موضوعی به این توفیق (کسب جایزه تقدیرنامه ۲ ستاره) نایل شود.


مدیرعامل شرکت تامین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی بانک مسکن، ضمن تبریک این رویداد مهم در حوزه منابع انسانی به مدیران ارشد و گروه مالی بانک و همچنین کارکنان پُرتلاش این شرکت، اظهار امیدواری کرد که این روند تعالی منابع انسانی در سال های آینده تا نیل به اهداف عالیه همچنان تداوم داشته باشد و شرکت همچنان بتواند به عنوان مجموعه اثربخش در زنجیره انواع خدمات بانک مسکن بیش از پیش نقش موثرتری را ایفاء نموده و موجبات رضایت ذینفعان را از هر نظر فراهم سازد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر