29 آبان 1396 - 09:06

پروژه دیگری از "زرنام" تامین مالی می‌شود

رییس شعبه تجریش بانک توسعه صادرات گفت: به دنبال حمایت های اگزیم بانک ایران ازپروژه های ملی و تولیدی شرکت زرنام، این شعبه به مبلغ ۱۲ میلیون و ۱۵۵ هزار یورو، پروژه دیگری ازاین گروه را تامین مالی می کند.
کد خبر : ۷۷۸۵۶
بانک توسعه صادرات ایران

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات، ابوالفضل حقدوست با اعلام این مطلب افزود: این گشایش اعتبار اسنادی از محل منابع خطوط اعتباری ریفاینانس تجارت پاریس جهت ورود مواد اولیه پروژه بزرگ ملی شرکت فرهیختگان زرنام در شعبه تجریش انجام شده است.


رییس شعبه تجریش بانک توسعه صادرات تصریح کرد: این بانک در جهت تامین مالی واحدهای تولیدی صادراتی برای تهیه مواد اولیه و با استفاده از خطوط اعتباری ریفاینانس، اقدام به گشایش اعتبار برای پروژه یاد شده کرده است.


وی اضافه کرد: بانک توسعه صادرات پیش تر نیز با اعطای تسهیلاتی به میزان ۹۸ میلیون و ۷۲۱ هزار و ۱۸۷ یورو از محل منابع صندوق توسعه ملی، گروه زرنام را برای تولید قند مایع (فروکتوز) حمایت کرده بود.


حقدوست یاد آور شد: بانک توسعه صادرات ایران با گسترش روابط کارگزاری و قراردادهای تأمین مالی با بانک ها در کشورهای اروپایی و آسیایی همواره حامی صادرکنندگان بوده و نقش کلیدی در افزایش صادرات غیرنفتی دارد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر