04 آذر 1396 - 12:07
معاون فروش شرکت پویا خبر داد؛

راه‌اندازی سیستم صدور کارت‌های اعتباری برای بانک‌ها

معاون‌فروش شرکت پویا با بیان اینکه این شرکت‌اولین تولیدکننده دستگاه خوددریافت، سامانه صراف و خودبانک‌است گفت: سیستم صدور کارت‌ های اعتباری پویا با امکان پاسخگویی به تمام نیازهای بانک ها راه اندازی شد
کد خبر : ۷۸۱۱۸
کارت

به گزارش خبرنگار ایبِنا، شهروز زندی در نشست خبری به مناسبت سی و پنجمین سال فعالیت شرکت پویا اظهارداشت: یکی از ماموریت هایی که شرکت پویا در برنامه استراتژیک برای خود تعریف کرده بهبود کسب و کار مشتریان به ویژه بانک ها است و بر این اساس، آمادگی شرکت را برای استقرار سامانه جامع ارزی پویا (Core ارزی) و سامانه جامع مالی پویا (Core مالی) در اسرع وقت و همچنین استقرار شعب خودکار بانکی (خودبانک جامع پویا) با هدف همکاری با بانک ها در جهت جمع آوری شعب زیان‌ده را به عموم بانک ها اعلام می نماید.


وی با بیان اینکه نیاز به امنیت یکی از مقوله هایی است که با توسعه فناوری اطلاعات همواره در حال گسترش است و امنیت در فضای مجازی نیازمند ابزار است، ادامه داد: شرکت پویا آماده ارائه خدمات نرم افزاری و سخت افزاری همگام با تکنولوژی روز دنیا در این خصوص به بانک ها می باشد.
زندی یادآور شد: بانک های کشور در شرایط تحریم به صورت تقریبی از چرخه مبادلات ارزی خارج شدند و در این بخش کارها به صورت واسطه ای انجام می شد ولی اکنون که در شرایط پسابرجام قرار داریم، ارتباطات بین المللی دوباره برقرار شده و بانک ها برای انجام فعالیت های ارزی نیازمند یک سامانه نرم افزاری جامع هستند که Core ارزی پویا با این هدف طراحی و تولید شده و ۲۲ سال است که در بانک های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.


زندی با تاکید بر اینکه از جمله اهدافی که در سال آینده در دستور کار این شرکت قرار دارد کسب رضایت حداکثری مشتریان و جذب مشتریان جدید است، ادامه داد: به منظور تحقق این هدف سعی شده محصولات این شرکت با رعایت استاندارد های لازم از عمومیت برای بهره برداری در اکثریت بانک ها برخوردار گردد که رعایت استاندارد ها و رعایت مسائل امنیتی به صورت پایه از این موارد است.


معاون فروش شرکت پویا با اشاره به همکاری با بیش از ۱۰ بانک کشور، گفت: امیدواریم در سال آینده این رقم دو برابر شود، چرا که شرکت پویا از این توانایی برخوردار است که ارتباط محصولات خود را با سامانه ها و نرم افزارهای هر بانک در هر وضعیتی که باشد برقرار کند.


زندی یکی از چالش ها در فعالیت با بانک های مختلف را اتصال محصولات این شرکت با سیستم های دیگر در حال فعالیت در بانک ها دانست و اظهارداشت: در این راستا رعایت استانداردها، نقش عوامل ذیربط را مشخص و نیاز به تغییرات را به حداقل می رساند و در سایه آن بانک ها می توانند با اعمال حاکمیت خود به سادگی سیستم های جدید را در کنار سامانه های موجود خود به کار گیرند.


زندی اشاره کرد در طی سال های گذشته بانک ها در حوزه مدیریت امورمالی خود عمدتا از نرم افزارهایی که ویژه صنعت و تجارت تهیه شده بود استفاده می کردند، فلذا خلأ وجود یک سامانه مالی جامع که براساس نیاز بانک ها تولید شده باشد، همواره در بانک ها و موسسات مالی و اعتباری محسوس بوده است. این شرکت چند سال قبل با استفاده از جدیدترین فناوری های روز در حوزه نرم افزار اقدام به تولید چنین سامانه ای برای بانک های کشور نمود که هم اکنون مورد استفاده برخی بانک ها قرار دارد.


وی گفت : با تجربیات خوبی که در این شرکت وجود دارد می توانیم ضمن ارائه مشاوره مناسب، این سامانه را به سرعت در بانک های متقاضی پیاده سازی کنیم.


وی در خصوص محصول جدید این شرکت گفت: سیستم جدیدی که این شرکت به بانک ها ارایه می کند تدارک زیرساخت‌های نرم افزاری و سخت افزاری لازم به منظور صدور کارت اعتباری در بانک‌ها است که با توجه به رفع موانع قانونی صدور کارت اعتباری، هم اکنون نیاز روز بانک های کشور می باشد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها