05 آذر 1396 - 15:26

وزیر کار به مجلس رفت/ اجرای مدل‌ هندی خوداشتغالی در روستاها

رییس فراکسیون تولید و اشتغال مجلس، گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه پذیرفته است که در زمینه بحث‌های خود اشتغال‌زایی با استفاده از مدل‌های هندی کارهای بزرگی را انجام دهد.
کد خبر : ۷۸۲۲۰
روستا

به گزارش ایبِنا به نقل از خانه ملت، غلامرضا کاتب در خصوص نشست مشترک امروز یکشنبه فراکسیون تولید و اشتغال مجلس با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاون وزیر توسعه روستایی کشور هند، اظهارداشت: معاون وزیر توسعه روستایی کشور هند تجربه خود را در خصوص اشتغال عمومی به مسابحه تور حمایتی را که در کشور خود اجرا کرده‌اند در این جلسه مطرح کرد.


رییس فراکسیون تولید و اشتغال مجلس با بیان اینکه با اجرای این طرح حداقل هر هندی در روستاها می‌تواند ۱۰۰ روز اشتغال ثابت داشته و پول آن را دولت تامین می‌کند تا اشتغال در روستاها وجود داشته باشد، گفت: تلاش آنها این است که در روستاها پایداری به وجود بیاید.


عضو هیات رییسه مجلس با اشاره به اینکه آنها تلاش می‌کنند مهاجرت از روستاها به سمت شهرها شکل نگیرد، اضافه کرد: بالغ بر ۶۸ درصد جمعیت کشور هندوستان روستایی هستند این درحالی است که تنها ۲۵ درصد جمعیت کشور ما در روستاها زندگی می‌کنند.


نماینده مردم گرمسار در مجلس در پایان با تاکید بر اینکه این تحول می‌تواند تحول بسیار بزرگی باشد که برای کشور ما نیز تجربه بسیار خوب است، خاطرنشان کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه احتماعی پذیرفته که در زمینه بحث‌های خود اشتغال‌زایی با استفاده از این مدل‌ها کارهای بزرگی را انجام دهد.


ارسال‌ نظر
سیدرضاراستی الحسینی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۲
۰
ازطریق طرح های حمایتی بابانک قرض الحسنه مهرایران میتوان این کاررا درست مدیریت کرد
فیلم و پخش زنده
بیشتر