ایبِنا نوسان متغییر اصلی تالار را بررسی کرد :

افزایش ۲۴۲۸ واحدی شاخص بورس در ماه دوم پاییز

بر اساس آمار، شاخص کل معاملات بورس در آبان ماه سال جاری، ۲ هزار و ۴۲۸ واحد افزایش را به ثبت رسانده است.
کد خبر : ۷۸۲۳۲
شاخص

به گزارش ایبِنا، شاخص بورس در پایان داد و ستدهای دومین ماه پاییز با ۲.۴۲۸ واحد رشد از ۸۶ هزار و ۳۴۶ واحد در اولین روز آبان ماه به ۸۸ هزار و ۷۷۴ واحد در روز پایانی این ماه رسید.


دو روز منفی در ۲۱ روز


 بر اساس آمارهای موجود، شاخص بورس در ۲۱ روز معاملاتی آبان ماه، تنها در دو روز با کاهش مواجه شده است به طوری که این متغییر در دو روز «شنبه ۲۰ آبان با ۱۰۲ واحد» و «یکشنبه ۲۱ آبان ماه با ۵۰ واحد» کاهش را تجربه کرده و در ۱۹ روز معاملاتی دیگر با افزایش این متغییر روبرو بودیم.


بیشترین افزایش


این گزارش می افزاید، نماگر اصلی تالار شیشه ای در سه روز کاری آبان ماه، بیشترین رشد را در تابلوهای معاملاتی به ثبت رسانده است.


در همین حال، شاخص بورس در روز ۳۰ آبان ماه سال ۹۶ با ۵۱۳ واحد افزایش بالاترین سطح صعود روزانه را برای سهامداران رقم زده است. در ادامه این متغییر با ۴۸۱ واحد در روز هفتم آبان ماه و ۲۹۸ واحد در ششم آبان ماه بیشترین رشد را در این ماه رقم زده است.


کمترین رشد


افزون بر این، شاخص بورس در سه روز معاملاتی آبان ماه کمترین افزایش را به ثبت رساند به طوری که این پارامتر در ۱۷ آبان ماه با ۱۴ واحد، در ۱۳ آبان ماه با ۲۳ واحد و ۱۴ آبان ماه با ۳۶ واحد پایین ترین رشد نماگر را شکل داد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
اینفوگرافیک
بیشتر
پربیننده ها