با پیشنهاد هیات مدیره و موافقت سازمان بورس :

بیمه ملت ۴۵ میلیارد تومان افزایش سرمایه می دهد

شرکت بیمه ملت «سهامی عام» با پیشنهاد هیئت مدیره، به دنبال افزایش سرمایه ۴۵ میلیارد تومانی است.
کد خبر : ۷۸۳۷۱
افزایش سرمایه

به گزارش خبرنگار ایبِنا، شرکت بیمه ملت که در بازار اول «تابلوی فرعی» بورس اوراق بهادار تهران حضور دارد در نظر دارد با پیشنهاد اعضای هیات مدیره، افزایش سرمایه ۴۵ میلیارد تومانی را پس از موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب در مجمع فوق العاده اجرایی کند.


این گزارش می افزاید : سرمایه فعلی شرکت بیمه ملت در حال حاضر بر اساس آخرین اطلاعات مالی منتشر شده ۲.۸۵۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال است که با افزایش سرمایه ۴۵۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریالی به ۳.۳۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال خواهد رسید.


بر اساس اعلام شرکت این افزایش سرمایه که در تاریخ هشت آذر ماه ۹۶ به تصویب هیات مدیره رسیده از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور افزایش سهم صورت خواهد پذیرفت و مقدمات نهایی شدن آن با موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده صورت خواهد گرفت.


آخرین اطلاعات مالی


گفتنی است بر اساس اطلاعات تارنمای TSETMC در حال حاضر نماد معاملاتی شرکت بیمه ملت «ملت» که در بازار دوم بورس فعالیت دارد باز، P/E این شرکت ۷.۶ مرتبه، EPS نیز ۲۴۰ ریال و قیمت این سهم در پایان روز هشتم آذر ۹۶ آخرین روز معاملاتی بورس در هفته اول آذر ماه هم ۱۸۴۸ ریال در تابلوهای معاملاتی به ثبت رسیده است.


سهامداران عمده


افزون بر این سهامداران عمده بیمه ملت شامل چهار شرکت «گروه بهمن با ۱۹.۷۳ درصد، سرمایه گذاری صبا تامین با ۱۹.۰۸ درصد، گروه مدیریت ارزش سرمایه صندوق بازنشستگی کشوری با ۱۶.۷۶ و شرکت افق نیلی خلیج فارس با ۱۰.۵۱ درصد» است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
اینفوگرافیک
بیشتر
پربیننده ها