بر اساس آمار آبان ماه سال ۹۶ :

۱۴۸۹۷ میلیارد ریال افزایش سرمایه در بورس نهایی شد

بیش از بر ۱۴ هزار و ۸۹۷ میلیارد ریال افزایش سرمایه در آبان ماه امسال در بورس اوراق بهادار به ثبت رسید.
کد خبر : ۷۸۴۳۴
توزیع اسکناس نو در آستانه عید غدیر

به گزارش ایبِنا؛ آمارهای منتشر شده از سوی بورس تهران نشان می هد در آبان امسال ۱۴ هزار و ۸۹۷ میلیارد ریال افزایش سرمایه از سوی ناشران در تالار شیشه ای به ثبت رسیده که ۱۵۰۶ میلیارد ریال آن از طریق جایزه و ۱۳ هزار و ۳۹۱ میلیارد ریال از طریق حق تقدم بوده است.


این در حالی است که در نخستین ماه پاییز هم ۳۸ هزار و ۴۵۶ میلیارد ریال افزایش سرمایه در بورس اوراق بهادار انجام شده که ۴۲۹ میلیارد ریال آن از طریق جایزه و ۳۸ هزار و ۲۷ میلیارد ریال از طریق حق تقدم بوده است.


همچنین در شهریورماه امسال نیز یک هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال افزایش سرمایه در بورس اوراق بهادار انجام شده که یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال آن از طریق جایزه و ۶۰۰ میلیارد ریال از طریق حق تقدم بوده است.


از سویی دیگر، در مردادماه امسال نیز ۹ هزار و ۵۸۵ میلیارد و ۴۱۴ میلیون ریال افزایش سرمایه در بورس اوراق بهادار انجام شده که ۹ هزار و ۷۲۰ میلیارد و ۴۱۴ میلیون ریال آن از طریق جایزه و ۴ هزار و ۸۶۵ میلیارد ریال از طریق حق تقدم بوده است.


بر اساس آمارها، در تیرماه امسال هم ۱۱ هزار و ۵۳۲ میلیارد و ۹۳ میلیون ریال افزایش سرمایه در بورس اوراق بهادار انجام شده که ۳۰ هزار میلیارد ریال آن از طریق جایزه و ۱۱ هزار و ۵۰۲ میلیارد و ۹۳ میلیون ریال از طریق حق تقدم بوده است.


افزون بر این، در خردادماه امسال ۵ هزار و ۱۰۶ میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال افزایش سرمایه در بورس اوراق بهادار انجام شده که ۸۲۷ میلیارد ریال آن از طریق جایزه و ۴ هزار و ۲۷۹ میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال از طریق حق تقدم بوده است.


در اردیبهشت امسال نیز ۳ هزار و ۳۴ میلیارد و ۴۷۸ میلیون ریال افزایش سرمایه در بورس اوراق بهادار انجام شده که ۸۵۰ میلیارد ریال آن از طریق جایزه و ۲ هزار و ۱۸۴ میلیارد و ۴۷۸ میلیون ریال از طریق حق تقدم بوده است.


بر اساس این گزارش؛ در فروردین گذشته نیز ۶ هزار و ۹۱۵ میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال افزایش سرمایه در بورس اوراق بهادار انجام شده که ۹۵۰ میلیارد ریال آن از طریق جایزه و ۵ هزار و ۹۶۵ میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال از طریق حق تقدم بوده است.


گفتنی است؛ در هشت ماه گذشته بالغ بر ۹۶هزار و ۴۲۷میلیارد و ۷۵میلیون ریال افزایش سرمایه در بورس اوراق بهادار انجام شده که از این میزان ۱۵ هزار و ۶۱۲میلیارد و ۴۱۴ میلیون ریال از طریق جایزه و ۸۰هزار و ۸۱۴میلیارد و ۶۶۱میلیون ریال از طریق حق تقدم بوده است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر