12 آذر 1396 - 12:03
مدیرعامل بانک رفاه اعلام کرد:

استقرار مدل بانکداری جامع در قالب سوپرمارکت‌های مالی

مدیرعامل بانک رفاه گفت: بانک رفاه به دنبال استقرار مدل بانکداری جامع خود است و این مدل از بانکداری را با تاسیس شعبی با ساختار سوپرمارکت مالی اجرایی می کند.
کد خبر : ۷۸۵۱۰
سوپر مارکت های مالی

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه، محمدعلی سهمانی در این نشست که اعضای هیات مدیره و مدیران عالی بانک نیز حضور داشتند، مهم ترین دلیل اتخاذ رویکرد بانکداری جامع را ارائه سبد خدمات کامل و جامع به مشتریان عنوان کرد و گفت: برای تبدیل شدن به یک بانک جامع تنها به خدمات مالی نیاز نیست، بلکه برای تکمیل سبد خدمات لازم است سایر خدمات غیرمالی از جمله بورس و کارگزاری، لیزینگ، بیمه، صرافی را نیز به مشتریان ارائه دهیم.


مدیرعامل بانک رفاه با بیان اینکه هم اکنون رویکرد بانکداری جامع و تلفیق خدمات مالی و غیر مالی خود را در قالب سوپرمارکت‌های مالی نشان داده، گفت: بانک رفاه با ادراک این ضرورت در صنعت بانکداری، اقدام به تجهیز برخی شعب خود به عنوان شعب تمام خدمت و سوپرمارکت مالی کرده است که تعداد آن در آینده، افزایش خواهد یافت.


سهمانی وجود شرکت های متنوع با حوزه های تخصصی مختلف را ابزار بسیار مناسبی برای تحقق بانکداری جامع و تبدیل شدن به یک گروه مالی قدرتمند عنوان کرد و افزود: وجود هر یک از شرکت های بورسی و غیر بورسی بانک، یک مزیت رقابتی است و بانک رفاه از این مسیر می تواند، تمامی نیازهای مشتریان را برطرف سازد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر