21 آذر 1396 - 15:51

اعلام اسامی برندگان جشنواره "همراهان رفاه"؛ بزودی

بزودی اسامی برندگان جشنواره « همراهان رفاه از طریق سایت باشگاه مشتریان بانک رفاه به نشانی https://club.rb۲۴.ir اطلاع رسانی خواهد شد.
کد خبر : ۷۸۹۱۶
بانک رفاه کارگران

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه؛ در جشنواره همراهان رفاه به تراکنش های انجام شده مرتبط با رفاه کارت اعم از، برداشت وجه از خودپرداز، انتقال وجه از کارت سایر بانک ها به رفاه کارت، پرداخت از طریق کانال USSD، اینترنت بانک، موبایل بانک و پورتال بانک (خرید شارژ، پرداخت قبض، پرداخت قسط)، امتیاز تعلق گرفت. ضمنا دارندگان رفاه کارت می توانستند از طریق "دعوت از دوستان" و عضویت آنان در باشگاه امتیاز دریافت کنند.


باشگاه مشتریان بانک رفاه در کمتر از سه ماه از آغاز فعالیت خود، قریب به ۲۰ هزار عضو فعال دارد. هدف از اجرای اولین طرح امتیازی باشگاه با عنوان «همراهان رفاه»، ترغیب مشتریان به استفاده از درگاه های بانک رفاه و استفاده از خدمات غیرحضوری بود.


گفتنی است، بر این اساس ۵ فقره کمک هزینه خرید خودرو ۶۰۰ میلیون ریالی به پنج نفر اولی که بالاترین امتیاز را کسب کرده باشند بدون قرعه کشی و ۱۰ فقره کمک هزینه خرید لوازم منزل ۳۰۰ میلیون ریالی به کسانی که دارای امتیاز ۱۰۰۰تا ۹۰۰۰ باشند، پس از قرعه کشی اهدا خواهد شد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر