03 دی 1396 - 14:53
مدیر عامل بانک رفاه:

توسعه فن آوری اطلاعات عامل برتری بانک‌های پیشرو

مدیر عامل بانک رفاه گفت: «مهم ترین عامل برتری بانک های پیشرو در بحث مشتری مداری، توسعه حوزه فن آوری اطلاعات است.»
کد خبر : ۷۹۴۸۳
دکتر سهمانی

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، محمد علی سهمانی در همایش سراسری واحدهای انفورماتیک و خدمات نوین این بانک با بیان این مطلب اظهارداشت: نقش حوزه فن آوری اطلاعات در پیشبرد اهداف بانک بسیار برجسته است. امروزه برای تسریع در امور و همچنین ایجاد رضایت برای مشتریان باید از زیر ساخت های فن آوری اطلاعات بهره برد. روش های دیگر سنتی کارآمد نیست.


وی با تاکید بر سهم عمده حوزه IT در تجلی شعار مشتری مداری گفت: اگر مشتری مداری، توسعه فعالیت ها، افزایش سهم بازار و قرار گرفتن در جایگاه نخست نظام بانکی جزو اولویت های ما است، باید در حوزه IT و فن آوری اطلاعات پیشرو باشیم.


سهمانی ادامه داد: در حوزه فن آوری های جدید مالی باید سرمایه گذاری کلانی صورت گیرد و اعتقاد دارم سرمایه گذاری در این بخش هزینه نیست. مدیر عامل بانک رفاه با اشاره به سرمایه گذاری صحیح در عرصه فن آوری اطلاعات گفت: نباید سنتی فکر کرد، سرمایه گذاری فقط به معنای خرید زمین، ساختمان، تجهیزات، ماشین آلات و سرمایه گذاری فیزیکی و یا سرمایه گذاری در سهام پالایشگاه و تولید محصولات پتروشیمی نیست، در دنیای امروزی سرمایه گذاری های بزرگ در حوزه فن آوری، تکنولوزی، ارتباطات و ICT است که موجب شده تا برخی کشورها نسبت به کشورهای دیگر به پیشرفت های قابل ملاحظه ای دست یابند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر