07 دی 1396 - 09:18

برگزیدگان «چهار میلیون سرمایه» بانک سرمایه معرفی شدند

جشنواره «چهار میلیون سرمایه» بانک سرمایه در یک برنامه زنده و با حضور امیر کربلایی زاده برندگان خود را شناخت.
کد خبر : ۷۹۶۸۶
جشنواره دانشجویی بانک سرمایه

به گزارش ایبِنا و به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه، برندگان خوش‌شانس جشنواره «چهار میلیون سرمایه» در مراسم زنده ای که گزارش آن از شبکه های اجتماعی بانک سرمایه در اینستاگرام و کانال تلگرام پخش شد، از بین ۱۰۱۹ دانشجو که عکس های هنرمندانه خود را برای این جشنواره ارسال کرده بودند معرفی شدند.


در این مراسم که از ساعت ۱۸ روز چهارشنبه مورخ ۶ دی ماه در محل ستاد مرکزی بانک سرمایه برگزار شد، با انجام قرعه کشی و پخش زنده نفرات اول تا سوم این جشنواره مشخص و معرفی شدند.


گفتنی است این جشنواره از ۱۶ آذر ماه روز دانشجو آغاز و تا روز ۳۰ آذر ماه ادامه داشت و دانشجویان عزیز و کسانی که قبلا دانشجو بودند می توانستند عکس هایی از زندگی دانشجویی و جلوه های متنوع و جذاب این زندگی پرشوق را ثبت کرده و یا عکس های پیش تر گرفته شده خود را از طریق صفحه اینستاگرام خودشان با دو هشتگ «چهار میلیون سرمایه» و «بانک سرمایه» در معرض داوری قرار دهند. طی مدت مذکور در استقبالی گرم ۱۰۱۹ نفر از دانشجویان از اقصی نقاط کشور عکس های خود را به این جشنواره ارسال کردند.


عکس های رسیده توسط تعدادی از داوران صاحب نام در حوزه عکاسی، داوری و عکس های برتر انتخاب شدند که به نفر اول یک عدد گوشی سامسونگ ، به نفر دوم یک عدد دوربین دیجیتال نیکون مدل D۳۴۰۰ و به نفر سوم یک عدد تبلت Galaxy Tab A تعلق گرفت.


شایان ذکر است در این مراسم سه هدیه دو میلیون ریالی نیز به قید قرعه به شرکت کنندگان در این جشنواره اهدا گردید.


اسامی برندگان خوش شانس این جشنواره عبارتند از:


نفر اول: امیرحسین هاتفی، دانشجوی رشته مدیریت بازرگانی


نفر دوم: سعید پیمانی، دانشجوی رشته بازاریابی


نفر سوم: فائزه طاهری، دانشجوی رشته انیمیشن



ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر