رییس کمیسیون عمران مجلس:

واگذاری ۲۰۰ هزار مسکن مهر بدون متقاضی به کمیته امداد

رییس کمیسیون عمران مجلس از مصوبه کمیسیون متبوعش درباره گنجاندن تبصره ای در لایحه بودجه ۹۷ مبنی بر واگذاری بیش از ۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر بدون متقاضی به کمیته امداد خبر داد.
کد خبر : ۷۹۹۵۵
مسکن مهر

به گزارش ایبِنا به نقل از خانه ملت، محمدرضا رضایی با اشاره به تفاهم نامه میان وزارت راه و شهرسازی و کمیته امداد مبنی بر واگذاری واحدهای بدون متقاضی مسکن مهر به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، گفت: این موضوع مورد توافق نمایندگان نیز بود و در کمیسیون عمران مجلس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


رییس کمیسیون عمران مجلس، با بیان اینکه کمیسیون عمران مجلس مصوبه ای در خصوص واگذاری بیش از ۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر بدون متقاضی به کمیته امداد در حین بررسی لایحه پیشنهادی بودجه ۹۷ داشت، افزود: با توجه به مصوب شدن این موضوع در صورتی که نمایندگان در کمیسیون تلفیق نیز با آن موافقت کنند برای تصمیم گیری نهایی به صحن مجلس ارجاع خواهد شد.


همچنین نماینده مردم جهرم، یادآور شد: با تعیین تکلیف نهایی مجلس و تصویب آن عملیات واگذاری این واحدها به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) آغاز خواهد شد. در عین حال رییس کمیسیون عمران مجلس، یادآور شد: با عملیاتی شدن واگذاری این واحدها به کمیته امداد از مستهلک شدن واحدهای بدون متقاضی مسکن مهر جلوگیری شده و بیت المال ضایع نمی شود.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر