بانک آمریکا تحت پیگرد قانونی قرار گرفت

بانک آمریکا به دلیل خوداری از پرداخت سود یک حواله بانکی که مربوط به دهه ۱۹۸۰ میلادی می شود، تحت پیگرد قانونی قرار گرفت.
کد خبر : ۸۰۰۹۹
بانک آمریکا

به گزارش خبرنگار ایبِنا به نقل از نیوزنو، یک شهروند آمریکایی ساکن در «سیاتل» گفت: به دلیل بدهی ۱۲۵ هزار دلاری بانک آمریکا به وی و عدم پرداخت آن، این بانک را تحت پیگرد قانونی قرار داده است. همچنین بانک آمریکا از پرداخت این بدهی سر باز زده است.


«ویلیام بوسن» شهروند آمریکایی گفت: پدر بزرگش به او یک حواله بانکی به عنوان هدیه داده بود که در دهه ۱۹۸۰ میلادی نوعی اوارق قرضه رایج محسوب می شده و دارای سود بالایی بوده است. وی گفت: پدربرزگ او آن را به ارزش ۲۰ هزار و ۱۳۵ دلار از «رینیر بانک» در سال ۱۹۸۰ میلادی خریداری کرده بود. این بانک توسط «سی فرست بانک» خریداری شده و بعد از آن بانک آمریکا «سی فرست» را خریداری کرده است.


این شهروند آمریکایی گفت: وقتی به بانک آمریکا برای نقد کردن آن حواله بانکی رفتم که ارزش آن اکنون در حدود ۱۲۵ هزار دلار است، مدیر بانک آمریکا پس از بررسی گفت هیچ سابقه ای در مورد این حواله بانکی در این بانک آمریکا ثبت نشده و در نهایت گفت که فاقد ارزش است.


در همین حال وکیل «بوسن» گفت: وقتی بانکی، یک بانک دیگر را خریداری می کند، باید تمام مسئولیت ها و خطرات آن بانک را هم به عهده گیرد. وی در ادامه تصریح کرد: پیش از این سه پرونده مشابه در واشنگتن وجود داشته که تمامی آنها پس از مراحل دادرسی توسط بانک آمریکا وصول شده اند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها