20 دی 1396 - 16:15

تقدیر معاون استاندار تهران از اقدامات اشتغالزائی پست بانک

معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرری در گردهمائی شوراهای بخش، دهیاران و مسئولان باجه‌های پست بانک شهرری ضمن تشریح اقدامات دولت در حوزه اشتغال زائی از همکاری پست بانک در این حوزه تقدیر کرد.
کد خبر : ۸۰۲۹۰
پست بانک

به گزارش ایبِنا و به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، هدایت الله جمالی پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرری در ادامه ضمن بیان مطلب فوق گفت: این بانک در عمران و توسعه روستائی و مناطق محروم مشارکت خوبی داشته و نقش پررنگی در این زمینه دارد.


جمالی‌پور با اشاره به انجام تدابیر لازم در راستای کاهش شکاف اقتصادی بین شهر و روستا اظهارداشت: بانک‌ها از جمله پست بانک ایران نباید صرفاً به دنبال جذب سپرده و اندوخته باشد بلکه باید این اندوخته‌ها را به سمت توسعه و آبادانی کشور بویژه مناطق روستائی و محروم هدایت کند.


معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرری تصریح کرد: انتظار داریم نمایندگان مجلس شورای اسلامی به پست بانک به‌عنوان بانک تخصصی حوزه روستائی توجه ویژه‌ای داشته باشند.


وی درپایان از برگزارکنندگان این گردهمائی و توجه ویژه به باجه‌های بانکی قدردانی نمود و بر هم‌افزائی و تعامل دهیاری‌ها و بخشداری ها با پست بانک جهت ارائه خدمات به اقشار آسیب پذیر تأکید کرد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر