مدیرعامل بیمه تجارت نو تاکید کرد؛

تشویق مردم به خرید بیمه‌نامه‌های آتش‌سوزی

مدیرعامل بیمه تجارت نو گفت: با توجه به وقوع زلزله‌های اخیر در کشور، ضرورت جلب نظر مردم به خرید بیمه‌نامه های آتش‌سوزی به همراه پوشش زلزله یکی از اولویت‌های اصلی است.
کد خبر : ۸۰۸۵۹
بیمه تجارت نو

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه تجارت نو، مراسم اهدای جوایز به برندگان مسابقه مربوط به کمپین تبلیغاتی این شرکت با محوریت شعار جدید "با خیال راحت تکیه کن" با حضور سیدمحمد عباس زادگان مدیرعامل، پدرام آبدارزاده مدیر بازاریابی، مجید باقی مدیر روابط عمومی و مهران رجبی بازیگر سینما و تلویزیون، مدل های تبلیغاتی شرکت و برندگان مسابقه برگزار شد.
در ابتدای این مراسم نماینده شرکت مجری تبلیغات، گزارشی از فعالیت های تبلیغاتی انجام شده در همه رشته ها را تشریح و با اشاره به بازتاب تبلیغات، اثر بخشی تبلیغات را مثبت ارزیابی کرد.
در ادامه، سیدمحمد عباس زادگان با ارائه توضیحاتی در خصوص عملکرد شرکت بیمه تجارت نو در دو سالی که از آغاز فعالیت این شرکت می گذرد، کسب رتبه توانگری مالی سطح یک و بهره مندی از کارکنان جوان، پر انرژی، دانشی و با سابقه اجرایی قابل قبول را از مزیت های این شرکت دانست و اشاره کرد: تمامی اقشار مردم می توانند با خیال راحت ریسک های مرتبط با زندگی شخصی و کاری خود را به بیمه تجارت نو متصل کنند و ما نیز با تمام توان در زمان بروز خسارت احتمالی در کنار این عزیزان خواهیم بود.


وی با توجه به وقوع زلزله های اخیر در کشور ضرورت جلب نظر مردم به خرید بیمه‌نامه های آتش سوزی به همراه پوشش زلزله را یکی از اولویت های اصلی دانست که باید در این خصوص با انجام برنامه‌های فرهنگی و اطلاع رسانی مردم را نسبت به خرید پوشش متناسب تشویق کرد.
در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیر و جوایز ارزنده از برندگان مسابقه تقدیر شد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر