07 بهمن 1396 - 10:18
به مناسبت هشتمین سالگرد تاسیس؛

پیام مدیر عامل بانک مشترک ایران- ونزوئلا

مدیر عامل بانک مشترک ایران- ونزوئلا به مناسبت هشتمین سالگرد تاسیس بانک مشترک ایران - ونزوئلا پیامی صادر کرد.
کد خبر : ۸۱۰۹۴
ایران ونزوئلا

به گزارش ایبِنا در این پیام آمده است: فرا رسیدن ۵ بهمن ماه هشتمین سالروز تاسیس بانک مشترک ایران-ونزوئلا را به همه کارکنان گرامی، مشتریان گرانمایه و سهامداران ارجمند تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.


امروز در حالی هشتمین سال تلاش و فعالیت مستمر بانک را جشن می‌گیریم که این بانک موفق شده که در بسیاری از شاخص‌های کلان، سرآمد و نخستین بانک مشترک با سرمایه یک کشور خارجی در اجرای چشم‌اندازها و مأموریت‌های خود موفق باشد و تلاش دارد با نمونه‌سازی این بانک، زمینه‌های گسترش بانک‌های مشترک در کشور را فراهم سازد، بی شک این مهم فراهم نمی‌شود مگر با همکاری و همدلی شما همکاران فرهیخته و سخت‌کوش.


این بانک علیرغم عمر اندک، با چابکی در صنعت بانکداری و با رویکردی بین‌المللی در حال پیشرفت و گسترش فعالیت‌های عملیاتی خود به تمام نقاط جهان است.


مفتخرم اعلام کنم در یکسال گذشته این بانک با تکمیل زنجیره حوزه خدمات بانکداری الکترونیک و افزایش روابط کارگزاری موفق شد تمامی خدمات مورد نیاز مشتریان گرامی خود را پوشش دهد و همواره در مسیر تعالی خود توجه به اصل مشتری‌مداری را سرلوحه امور خویش قرار داده است.


در خاتمه تلاش و کوشش خستگی‌ناپذیر همکاران عزیز را گرامی داشته و آرزوی موفقیت و سربلندی برای بانک را از خداوند متعال خواستارم.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر