07 بهمن 1396 - 15:02

ارائه مشاوره‌های مالی به مشتریان رویکرد نوین بانک ها

مدیر عامل بانک رفاه گفت: ارائه مشاوره های مالی از وظایف بانکداری در عصر حاضر است.
کد خبر : ۸۱۱۴۲
همایش معاونان اعتباری

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه، محمد علی سهمانی در همایش معاونان اعتباری مدیریت شعب استان های این بانک با تاکید بر اهمیت ارائه راه حل های مالی برای مشتریان گفت: امروزه یک بانکدار برای جذب مشتریان و وفادارسازی آن ها، باید از راهکار مشاوره مالی استفاده کند. در مشاوره مالی باید راه درست را به مشتریان نشان دهیم و در وهله نخست منافع و مصالح مشتریان مدنظر قرار گیرد.


وی عدم تحلیل گری درست و به موقع مالی را یکی از ضعف های حوزه مالی و سرمایه گذاری ایران دانست و گفت: بسیاری از نابه سامانی ها در اقتصاد، ناشی از نبود تحلیگران و مشاوران مالی، آگاه، امین و متخصص است.


سهمانی با بیان اینکه بانک رفاه یک بانک با تجربه بزرگ و تأثیرگذار در جامعه است گفت: هم اکنون بانک رفاه با در اختیار داشتن شبکه گسترده شعب به بیش از ۱۵ میلیون مشتری خدمت ارائه می کند.


مدیرعامل بانک رفاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملکرد سال گذشته بانک گفت: بحمداله طی روزهای اخیر، مجمع عمومی عادی سالانه بانک با حضور وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مسئولان عالی رتبه سازمان تامین اجتماعی برگزار شد و خوشبختانه شاهد رضایت سهامدار از عملکرد بانک در سال ۹۵ بودیم. بی تردید این نتایج حاصل تعهد و تعلق سازمانی تمامی کارکنان بانک رفاه است.


وی با بیان اینکه ملاک عملکرد مطلوب برای بانک خلق ارزش برای تمامی ذی‌نفعان است گفت: یکی از شاخص های خلق ارزش، سودآوری و ایجاد ارزش برای ذی‌نفعان است. لازم است از این دستاورد برای سال‌های آتی حراست کنیم.


سهمانی دیگر بُعد عملکردی بانک در سال ۹۵ را گرایش بانک به سمت فعالیت های کارمزدی عنوان و تصریح کرد: این رویکرد باید در آینده به صورت جدی پیگیری شود. نگاه خدمت محوری و بانکداری مبتنی بر کارمزد در بانکداری بین الملل بسیار مورد توجه است. بانک ها از محصول محوری به خدمت محوری تغییر رویکرد داده اند. بانک رفاه هم این رویکرد را اتخاذ کرده و لازم است در سال‌های آینده تقویت شود.


مدیرعامل بانک رفاه ارائه و پرداخت تسهیلات قرض الحسنه، حمایت از رونق تولید و اشتغال، توجه به مطالبات غیر جاری و تلاش برای تامین رضایت حداکثری مشتریان را تکلیف تمامی ارکان بانک عنوان و تصریح کرد: مشتریان ولی نعمت بانک هستند. با وجود مشتریان بقای سازمانی بانک تامین می شود و در عمل باید ثابت کنیم که مشتری محور و اخلاق مدار هستیم.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر