11 بهمن 1396 - 16:39
مدیر امور مجامع و شرکت های بانک صنعت و معدن:

واگذاری شرکت های گروه بانک صنعت و معدن آغاز شد

مدیر امور مجامع و شرکت های بانک صنعت و معدن گفت: در اجرای قانون رفع موانع تولید و سیاست های دولت و تاکید وزیر اقتصاد، واگذاری شرکت های گروه بانک با آگهی۵۱درصد از سهام سرمایه گذاری صنعت و معدن آغاز شد.
کد خبر : ۸۱۴۲۱
بانک صنعت و معدن
به گزارش ایبِنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، ابوالفضل نجارزاده، ضمن اشاره به آگهی مزایده شرکت سرمایه گذاری صنعت و معدن از طریق شرکت بورس اوراق بهادار تهران، برعزم این بانک جهت واگذاری سایر شرکت های بورس و غیربورسی که براساس قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و همچنین دستورالعمل های بانک مرکزی بعنوان دارایی های مازاد نام برده می شود، تأکید کرد.

وی ضمن اشاره به شرایط فروش شرکت سرمایه گذاری صنعت و معدن به قیمت پایه هر سهم ۱۹۰۰ ریال و بصورت نقد و یا نقد و اقساط با دوره بازپرداخت ۴ساله، ابراز امیدواری کرد که این مزایده در روز ۲۴ بهمن ماه سال جاری با موفقیت برگزار شود.

نجارزاده همچنین به برنامه ریزی و مذاکره با خریداران بالقوه شرکت های زیرمجموعه بانک اشاره کرد و خاطر نشان ساخت که مطابق برنامه زمانی ابلاغی توسط وزارت امور اقتصادی و دارایی شرکت های زیرمجموعه بانک پس از انجام تشریفات قانونی فروش آگهی می شوند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها