13 بهمن 1396 - 12:57

۷۶ میلیون ایرانی یارانه می‌گیرند

رییس فراکسیون نمایندگان ولایی، گفت: ۱۰۲ هزار میلیارد تومان درآمد هدفمندی یارانه ها در کمیسیون تلفیق مصوب و براین اساس یارانه به ۷۶ میلیون نفر پرداخت می شود.
کد خبر : ۸۱۴۶۸
یارانه

به گزارش ایبِنا از خانه ملت، حمیدرضا حاجی بابایی این مصوبه کمیسیون  تلفیق به عنوان برگ برنده مردمی بودن مجلس اشاره کرد و افزود: ۱۰۲ هزار میلیارد تومان درآمد هدفمندی یارانه ها در کمیسیون تلفیق مصوب و در جدول مربوط به گزارش کمیسیون تلفیق درج شد.


عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: لازم به یادآوری است ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از درآمد حاصل از صادرات بنزین، در محل دیگری درج شده است که سرجمع ۱۰۲ هزار میلیارد تومان خواهد شد.


رییس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه براین اساس یارانه به ۷۶ میلیون نفر پرداخت می شود، تصریح کرد: روند بازنگری در لایحه بودجه ۹۷ ادامه دارد و براساس تعهد و میثاقی که با ملت بزرگ ایران بسته ایم، در جهت پاسخگویی به مطالبات مردمی در لایحه بودجه ۹۷ از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهیم کرد.


وی در تشریح روند بازنگری در لایحه بودجه ۹۷، پس از رد آن در صحن علنی مجلس گفت: تلاش نمایندگان مردم برای انطباق این لایحه با نیازهای جامعه با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم است.


رییس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی، افزود: شفافیت هرچه بیشتر در منابع و مصارف بودجه می تواند، به افزایش اعتماد  در مردم و درنتیجه رضایت عمومی منجر شود.


وی ادامه داد: نمایندگان مجلس در بحث آموزش وپرورش موفق به تصویب بودجه  آموزش و پرورش و بنیاد شهید به صورت ملی در کمیسیون تلفیق شدند، که در لایحه دولت به صورت استانی تعریف شده بود.


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: در همین راستا، مبلغ ۵۲ هزار میلیارد ریال از بودجه سازمان های دولتی وبانک ها کسر و به بودجه آموزش وپرورش جهت پرداخت مطالبات و پاداش پایان خدمت فرهنگیان اختصاص یافت.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر