شاخص فرابورس منفی شد

معاملات فرابورس در چهاردهمین روز از بهمن‌ماه ۹۶ با نقل و انتقال ۳۱۰ میلیون ورقه به ارزش ۲ هزار و ۸۶۲ میلیارد ریال پایان پذیرفت که نسبت به روز چهارشنبه هفته قبل با افزایش حجم و ارزش دادوستدها روبرو شد.
کد خبر : ۸۱۵۴۲
یکبار مصرف

به گزارش ایبِنا، در جریان بازار امروز شنبه شاهد بازگشایی چندین نماد معاملاتی از جمله «زشگرا»، «ثتران»، «وهور» و «غشهداب» بودیم، ضمن آنکه نماد حق تقدم خرید سهام شرکت پخش البرز نیز گشایش یافت.


شاخص کل فرابورس نخستین روز هفته جدید را نیز با قرمزپوشی و افت ۶.۶ واحدی به پایان رساند که عمده بار منفی بر آیفکس از جانب نمادهای «مارون»، «هرمز» و «شاوان» رقم خورد و در سمت مقابل نمادهای «ارفع»، «میدکو»، «وهور» و «خراسان» تا سطح ۰.۸ واحد تاثیر مثبت بر این نماگر به جا گذاشتند.


همچنین امروز در حالی نمادهای «زنگان»، «وهور» و «کتوکا» با بالاترین رشد قیمتی روبه‌رو شدند که نمادهای «دبالک»، «سدبیر» و «حخزر» بیشترین افت قیمتی را تجربه کردند. در همین حال نماد «زشگزا» متعلق به شرکت شیر و گوشت زاگرس شهرکرد نیز به عنوان پربیننده‌ترین نماد معاملاتی با رشد قیمت همراه شد.


در این نماد که آخرین عرضه اولیه امسال فرابورس به شمار می‌رود بیش از ۹۵ درصد از خرید و فروش سهام توسط حقیقی‌ها صورت گرفت. این نماد همچنین بالاترین ارزش معاملات را نیز از آن خود کرد در حالی که بیشترین حجم معامله به نماد «سمگا» تعلق گرفت.


بازار اوراق با درآمد ثابت


در بازار اوراق با درآمد ثابت نیز نماد اخزا ۶۰۲ بیشترین حجم و ارزش معاملات را به دست آورد. در تابلو معاملاتی اوراق تسهیلات مسکن نیز اعلام شد مدت اعتبار اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن صادره ۱۵ بهمن ماه ۹۴ در نماد معاملاتی (تسه۹۴۱۱) برای نقل و انتقال (خرید و فروش و هبه) در تاریخ ۱۵ بهمن ماه ۹۶ به اتمام می‌رسد، بنابراین نماد معاملاتی مذکور در پایان معاملات فردا یکشنبه متوقف خواهد شد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر