16 بهمن 1396 - 11:12

رتبه نخست حمایت از بنگاه های کوچک و متوسط به بانک ملی ایران رسید

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران از کسب رتبه اول این بانک در حمایت از بنگاه های کوچک و متوسط در شبکه بانکی کشور خبر داد.
کد خبر : ۸۱۶۳۸

به گزارش ایبِنا و به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، محمود شایان با بیان این که کمک به رونق تولید و اشتغال در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و شعار امسال به طور جدی مدنظر ماست، گفت: آمار موجود در نظام بانکی، خوشبختانه عملکرد مطلوب و قابل قبول بانک ملی ایران در این زمینه را تایید می کند.


وی اظهار داشت: بانک ملی ایران با بیشترین سهمیه ابلاغی به میزان ۴۰ هزار میلیارد ریال در برنامه اشتغال فراگیر، توانست رتبه نخست مشارکت در حمایت از بنگاه های کوچک و متوسط را از آن خود کند.


شایان با بیان این که این بانک فراهم سازی همه زیرساخت های ممکن برای به کارگیری توان بالای نیروی انسانی موجود در جامعه را وظیفه خود می داند، خاطرنشان کرد: ایجاد اشتغال فراگیر از طریق تقویت رشد اقتصادی و تحرک بخشی به بازار کشور در کنار فعال سازی تمامی ظرفیت های ملی و منطقه ای میسر است و بانک ملی ایران نیز در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.


معاون اعتباری و نظارت بر مصارف بانک ملی ایران تاکید کرد که این بانک طی ۱۰ ماه نخست سال جاری حدود سه هزار و ۲۰۰ فقره تسهیلات به مبلغ حدود ۲۶ هزار میلیارد ریال به بنگاه های کوچک و متوسط پرداخت کرده است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر