16 بهمن 1396 - 17:10

پیش بینی فروش ۱۶ میلیون قطعه سکه در طرح پیش فروش

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران گفت: پیش بینی می شود در طرح پیش فروش سکه که از فردا صبح ساعت ۷ در شعب منتخب این بانک آغاز می شود حدود ۱۶ میلیون قطعه سکه فروخته و بیش از یک میلیون نفر مراجعه کنند.
کد خبر : ۸۱۶۹۲
مسعود خاتوني

به گزارش خبرنگار ایِبِنا، مسعود خاتونی بعدازظهر امروز «دوشنبه» و در مراسم رونمایی از آخرین دستاورد ها و تجهیزات بانک ملی ایران با عنوان «ملی شو» گفت: بانک ها به عنوان موسسات مالی به هر تغییر در اقتصاد و محیط تکنولوژیک واکنش سریع نشان می دهند.


وی اظهار داشت: بانکداری الکترونیک به بانک ها امکان افزایش سرعت، کیفیت داده و مزیت های رقابتی در اختیار آنها قرار می دهد.


خاتونی گفت: بانکداری الکترونیک باعث کاهش هزینه ها و بهبود خدمات می شود و از مزایای بلند مدت آن رضایتمندی مشتریان است.


خاتونی در باره کارت سکه توضیح داد که  این کارت  بدلیل حضور بانک کارگشایی بانک ملی دارای قابلیت منحصر بفردی است.


وی افزود: اولین هدف ما شفاف شدن فعالیت های اقتصادی در این طرح بود و امنیت، نظام مند کردن حراج سکه، آرامش خاطر از نظر دسترسی بدون محدودیت زمان و مکان از دیگر اهداف ما در طرح کارت سکه بوده اند.


معاون فناوری بانک ملی درباره توریست کارت توضیح داد که در این سامانه گذرنامه و روادید گردشگر خارجی بررسی و با ١٩ ارز مختلف به وی خدمات ارائه خواهد شد.


وی ادامه داد که گردشگران می توانند با این کارت سیم کارت، خرید اینترنتی، تبدیل ارز و خدمات مختلف دریافت کنند.


خاتونی تصریح کرد: از سال ۱۹۶۰ به بعد فعالیت های بانکداری به دلیل تحولات فزاینده در بخش بانکداری دیجیتال، به نحو چشمگیری متفاوت شده و افزایش سرعت در انجام عملیات بانکی نشان از توجه خاص به این حوزه بوده است.


وی افزود: همگام با سیستم جهانی، مالی و پولی فعالیت های بانکداری الکترونیک بر مبنای بانکداری دیجیتال برنامه ریزی شده است از این رو بانکداری آینده بانکداری آینده، بانکداری هوشمند و ارائه خدمات بانکی از کانال های متنوع پرداخت و از طریق زیست بوم اجتماعی یا ترکیبی از هردو است. این کار با هدف پاسخگویی به نیازهای نامحدود مشتریان در دستور کار قرار گرفته است.


خاتونی خاطرنشان کرد: تمرکز رقابت در بانکداری آینده موجب ارائه خدمات و محصولات متنوع بانکی و ایجاد خدماتی ارزش افزوده در حوزه مالی و پرداخت شده است.


وی ادامه داد: مدیران بانک ملی معتقدند، افزایش سودآوری به معنای ارائه خدمات بهتر است از این رو در این بانک قصد داریم تمام نیازهای مالی مشتریان را مرتفع کنیم.


این عضو هیات مدیره بانک ملی در ادامه بیان کرد: بانک ملی درصدد است همواره از اولین ارائه دهندگان خدمات مالی پیشرفته در تمام حوزه ها و از اولین ارائه دهنگان این خدمات به مشتریان باشد. راه اندازی سامانه بام، حضور در پروژه بله و پیاده سازی آن و دیگر محصولات در حوزه بانکداری الکترونیک نشان از این رویکرد بانک ملی است.


وی اذعان داشت: بانک ملی در دو سال اخیر با رویکرد نوآوری به منظور توسعه محصولات گام برداشته است تا فاصله خود را با بانک های پیشرو در این حوزه کاهش دهد ودر برخی مواقع نیز گوی سبقت را از رقبای خود ربوده است. پروژه هایی چون کارت بانک سکه، توریسم بانک، دستگاه VTN و کیوسک هایی که به صورت سلف سرویس تمام خدمات بانکی را به صورت شبانه روزی به مشتریان ارائه می دهند. همچنین ملی فاند، ملی بازار و سامانه ای به نام سککوک برای اولین بار در بانک ملی استقرار پیدا کرده است و بانک ملی به عنوان اولین بانک در شبکه بانکی این سرویس ها و خدمات را به مشتریان عرضه می کند.


خاتونی اظهار داشت: مسیری که بانک ملی برای توسعه سرویس های جدید بانکی طی می کند پیچیده تر از بانک های دیگر است. زیرا این بانک وظایف حاکمیتی و ارائه خدمات به مناطق دور افتاده را در دستور کار دارد که موجب می شود به فکر توسعه خدمات الکترونیک در مناطق دور افتاده باشد.


وی تصریح کرد: بانک ملی در مسیر توسعه خود بانکداری دیجیتال را به عنوان مسیر اصلی پذیرفته و گام های مهمی در این راستا برداشته است و درصدد استقرار کامل آن در این بانک است.


به گفته این عضو هیات مدیره بانک ملی در نیمه اول سال ۹۷ در بانک ملی شاهد پروژه های کم نظیر خواهیم بود.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها