18 بهمن 1396 - 15:45

دیدار مدیران بانک ملی ایران با جانبازان انقلاب اسلامی

عضو هیات مدیره به همراهی تنی چند از مدیران بانک ملی ایران امروز و در میانه دهه فجر انقلاب اسلامی به دیدار چند تن از همکاران جانباز و آزاده شاغل و بازنشسته بانک رفتند.
کد خبر : ۸۱۸۴۸
بانک ملی

به گزارش ایبِنا و به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، برات کریمی در دیدار همکار بازنشسته محرم عظیمی نژاد که در دوران رژیم ستمشاهی به جرم تلاش برای پیروزی انقلاب زندانی شده بود، گفت: این انقلاب با هدایت امام خمینی (ره) و تلاش های امثال شما به پیروزی رسید.


وی با تاکید بر این که گذشت ۴۰ سال از انقلاب اسلامی ایران مجاهدت های مردم به ویژه کسانی که در راه انقلاب و جنگ به درجات رفیع جانبازی و شهادت رسیده اند را هر روز بیشتر نمایان می کند، افزود: همکاران بانک ملی ایران در همه این زمینه ها پیشرو بوده اند.


کریمی تاکید کرد: بانک ملی ایران قدر چنین همکارانی را می داند و از هیچ کمکی به آنها دریغ نخواهد کرد.


در این دیدار که رضا خسروی رئیس مرکز امور ایثارگران و خانواده شهدا و حشمت الله حسینی رئیس اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران نیز حضور داشتند، عظیمی نژاد به بیان خاطراتی از دوران زندانی بودن خود و نیز دوران حضورش در بانک ملی ایران پرداخت.


مدیران بانک ملی ایران در ادامه با مهدی شیرکوند جانباز ۵۵ درصد و محمد علی جمالیان هنجنی جانباز آزاده انقلاب اسلامی نیز دیدار و از آنها تقدیر کردند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها