30 بهمن 1396 - 11:12
از سوی بانک صنعت و معدن؛

استارت اولین واگذاری شرکتهای زیرمجموعه بانکهای دولتی به بخش خصوصی

ابوالفضل نجارزاده گفت:بانک صنعت و معدن۲۴بهمن در جریان معاملات بورس تهران، بلوک ۵۱درصدی سهام سرمایه گذاری صنعت و معدن را فروخت تا فرآیند واگذاری سهام شرکت های متعلق به بانک ها از سوی این بانک آغاز شود.
کد خبر : ۸۲۳۶۴
بانک صنعت و معدن
به گزارش ایبِنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، وی با بیان این مطلب افزود: بر اساس اعلام سازمان بورس اوراق بهادار، شرکت سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران این بلوک سهام را خریداری کرده است.

مدیر امور مجامع و شرکت های بانک صنعت و معدن تصریح کرد: خوشبختانه سازمان بورس همکاری های خوبی با بانک در راستای تسریع فرآیندها و طی مراحل قانونی برای واگذاری بلوک ۵١ درصدی را داشت که با طی تشریفات قانونی واگذاری و شرایط مناسب شرکت سرمایه گذاری در روز ٢۴ بهمن ماه معامله خوبی انجام و فروش صورت گرفت.

وی افزود: این بانک توانسته است در بسیاری از موارد در سیستم بانکی کشور جز اولین ها باشد. اولین گشایش اعتبار پس از برجام، اولین اخذ خط اعتباری فایناس خارجی، برقراری روابط کارگزاری با ۹۰ بانک در ۳۶ کشور و امروز نیز با فروش ۲ میلیارد و ۲۹۵ میلیون سهم شرکت سرمایه گذاری صنعت و معدن به قیمت ۴۳۶ میلیارد تومان اولین بانک دولتی در واگذاری سهام شرکتهای زیر مجموعه در بین بانکهای دولتی باشیم.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر