بانک سنگاپور از طریق صدای کاربر در گوشی همراه تراکنش انجام می دهد

بانک OCBC سنگاپور فناوری را در اپلیکیشن بانکداری خود ایجاد کرده که مشتریان آن از طریق ایجاد فرمان صوتی می توانند تراکنش انجام دهند.
کد خبر : ۸۲۶۶۵
گوشی اپل

به گزارش خبرنگار ایبِنا به نقل از بیزینس اینسایدر، بانک OCBC سنگاپور به عنوان اولین بانک این کشور است که نظام پرداخت غیر پول نقد را از طریق فناوری صدا در عملیات های بانکداری این کشور راه اندازی کرده است.


در همین حال مشتریان این بانک سنگاپوری قادر به کنترل موجودی حساب خود، موجودی کارت های اعتباری و انجام پرداخت های آنی الکترونیکی به هر حساب بانکی دیگر در سنگاپور را از طریق Siri در گوشی های اپل انجام دهند.


همچنین مشتریان بانک OCBC سنگاپور با استفاده از آخرین نسخه اپلیکیشن بانکداری موبایل این بانک به راحتی با صادر کردن دستور صوتی با گفتن سلام Sirir؟ موجودی من چقدر است؟ یا چه مقدار از کارت اعتباری خود را خرج کرده ام؟ می توانند موجودی خود را کنترل کنند. به دلیل شناسایی اثر انگشت یا تشخیص چهره کاربر از طریق این سامانه انجام تراکنش های غیر مجاز غیر ممکن خواهد بود.


کاربرانی که دارای آخرین نسخه اپلیکیشن Pay Anyon این بانک هستند با گفتن به Siri که به چه کسی به چه میزان پول انتقال دهد، می توانند امور بانکی خود را انجام دهند.


به گفته رییس تجارت الکترونیکی بانک OCBC سنگاپور، ارائه این خدمات به مشتریان به عنوان نقطه عطفی در بانکداری از طریق انجام پرداخت با صدای طبیعی کاربر محسوب می شود.


بر همین اساس، این بانک سنگاپوری به دنبال استفاده از هوش مصنوعی برای تراکنش های بیشتر بانکی از قبیل پرداخت صورتحساب، مدیریت پول و درخواست های رایج در حوزه خدمات است.  


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر