09 اسفند 1396 - 12:15
رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید مجلس:

مسیر هدایت سرمایه‌ها به بورس باید تسهیل شود

رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید مجلس اعلام کرد:‌ در شرایطی که سرمایه‌گذاری در تولید توسعه نمی‌یابد، بورس می تواند با ایجاد جذابیت برای تولیدکنندگان و خریداران، سرمایه‌گذاری‌ها را به این بخش سوق دهد.
کد خبر : ۸۲۸۰۶
حمیدرضا فولادگر

به گزارش ایبِنا، حمیدرضا فولادگر، در خصوص نقش بورس در شفافیت اقتصادی گفت: بورس در چارچوب سیاست‌های کلان کشور و هماهنگی بین بازار سرمایه، بازار کار و تولید نقش پررنگی ایفا می کند که قطعا در این راه، برنامه ریزی درست مسوولان کمک کننده خواهد بود.


نماینده مردم اصفهان در مجلس افزود: در صورت حمایت بورس کالا از سوی دستگاه های مربوطه این بورس می‌تواند تبدیل به مرجعی برای قیمت گذاری شود؛ به طور یقین کشف قیمت مستمر و منطقی محصولات از طریق کانالی شفاف و قابل اعتماد می‌تواند به توسعه اقتصادی و تکمیل زنجیره های تولید کمک شایانی کند.


فولادگر اظهار داشت: در شرایطی که سرمایه‌گذاری در تولید رو به توسعه نمی‌رود، بورس می تواند با ایجاد جذابیت برای تولید کنندگان و خریداران، سرمایه‌گذاری‌ها را به این بخش سوق دهد.


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در خاتمه تاکید کرد: اگر با حمایت دستگاه های مختلف، روند فعالیت های بورس در بازار کشور به صورت همه جانبه انجام شود، این نهاد نه تنها انضباط مالی و رقابت پذیری ایجاد می کند بلکه به اصلی ترین مانع در مقابل رانت های موجود تبدیل می شود.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر