12 اسفند 1396 - 10:34
بعد از یک بار شکست در بهمن ماه سال جاری؛

بلوک بیمه البرز و آسیا امروز عرضه می شود

عرضه بلوکی سهام دو شرکت «بیمه البرز و بیمه آسیا» بعد از یک بار شکست در بهمن ماه دوباره در روز جاری توسط سازمان خصوصی سازی انجام می شود.
کد خبر : ۸۲۸۹۹
بیمه البرز و بیمه آسیا

به گزارش ایبِنا، در این راستا قرار است بلوک ۱۷.۳۴ درصدی سهام بیمه البرز شامل ۶۹۳ میلیون و ۶۶۶ هزار و ۷۷۷ سهم و بلوک ۱۸.۸۴ درصدی سهام بیمه آسیا شامل ۴۳۳ میلیون و ۳۹۷ هزار و ۸۴۱ سهم نیز در روز جاری ۱۲ اسفند ماه امسال دوباره در بورس و اوراق بهادار عرضه شود.


جزییات واگذاری بلوک ۱۷.۳۴ درصدی سهام بیمه البرز


این گزارش می افزاید: قیمت پایه تعیین شده برای هر سهم بیمه البرز برای این عرضه، قیمت تابلوی بورس در روز عرضه «معادل قیمت بسته شدن روز قبل از عرضه»  به اضافه ۲۰ درصد به شرط آن که از مبلغ ۱۲۷۵ ریال کمتر نباشد، است.


لازم به ذکر است، سپرده لازم برای شرکت در واگذاری این میزان سهام نیز که به وکالت از سوی وزارت اقتصاد عرضه می‌شود، ۲۶ میلیارد و ۵۳۲ میلیون و ۷۵۴ هزار و ۲۲۱ ریال تعیین شده است.


جزییات واگذاری بلوک ۱۸.۸۴ درصدی سهام بیمه آسیا


افزون بر این، بر اساس برنامه اعلام شده، روز جاری قرار است بلوک ۱۸.۸۴ درصدی سهام بیمه آسیا به قیمت تابلوی بورس در روز عرضه «معادل قیمت بسته شدن روز قبل از عرضه» به اضافه ۲۰ درصد به شرط آن که از مبلغ ۱۹۲۰ ریال کمتر نباشد عرضه شود.


گفتنی است سپرده شرکت در واگذاری این میزان سهام نیز ۲۴ میلیارد و ۹۶۳ میلیون و ۷۱۵ هزار و ۶۴۲ ریال تعیین شده است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر