12 اسفند 1396 - 12:33

۳۶۰ برنده در اولین قرعه کشی جشنواره دوجین پلاس بانک سرمایه

مراسم قرعه کشی اولین مرحله جشنواره دوجین پلاس بانک سرمایه در محل ساختمان مرکزی این بانک برگزار و برندگان این مرحله از جشنواره معرفی شدند.
کد خبر : ۸۲۹۲۰
جشنواره دوجین پلاس بانک سرمایه

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه، قرعه کشی مرحله اول جشنواره دوجین پلاس با حضور جمعی از مدیران بانک سرمایه در روز چهارشنبه مورخ ۹ اسفندماه در محل ساختمان مرکزی این بانک برگزار و ۳۶۰ برنده این مرحله از جشنواره (فایل اسامی در انتهای خبر) معرفی شدند.


شایان ذکر است در اولین مرحله از قرعه کشی جشنواره دوجین پلاس بانک سرمایه، به پاس قدردانی از استقبال گسترده هم‌وطنان ارجمند از این جشنواره، ۳۶۰ جایزه به ۳۶۰ نفر تعلق گرفت.


یادآور می گردد جشنواره دوجین پلاس بانک سرمایه با هدف گرامیداشت سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران و استقبال از بهار طبیعت، از ۱۸ بهمن ماه آغاز شده و تاریخ شروع مرحله دوم آن از روز پنج شنبه مورخ ۱۰ اسفند ماه می باشد.


گفتنی است، تاریخ قرعه کشی مرحله دوم این جشنواره ۲۲ فروردین ماه سال ۹۷ خواهد بود و مشتریان و هم‌وطنان ارجمند تنها تا ۲۹ اسفند ماه فرصت دارند جهت شرکت در مرحله دوم جشنواره اقدام نمایند.


ضمن تبریک به تمامی برندگان اولین مرحله قرعه کشی جشنواره دوجین پلاس، به اطلاع می‌رساند با تمامی این عزیزان در خصوص نحوه دریافت جوایز در روزهای آتی تماس گرفته خواهد شد.


هم وطنان گرامی می توانند آخرین اخبار این جشنواره را از طریق وبسایت بانک سرمایه به نشانی www.sbank.ir، کانال تلگرام بانک سرمایه به نشانی https://telegram.me/sarmayebank و یا صفحه اینستاگرام بانک به نشانی www.instagram.com/banksarmaye دریافت نمایند.


برای مشاهده اسامی برندگان اینجا را کلیک کنید.


دانلود فایل سند
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر