15 اسفند 1396 - 15:35

مراسم تجلیل از فعالان نماز در بانک رفاه برگزار شد

مراسم تجلیل از فعالان نماز وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و سازمان های تابعه با حضور تنی چند از مدیران عالی حوزه فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون و مسئولان بانک رفاه در این بانک برگزار شد.
کد خبر : ۸۳۱۴۷
فعالان نماز

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه، صادقی فر معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی سخنانی گفت: کار شایسته در قرآن، نماز و اخلاقیات خلاصه شده است. برای دستیابی به کار شایسته، باید به قرآن، دین و اخلاقیات دینی توسل جوییم.


وی با بیان اینکه در فرهنگ اسلامی کار و دین با یکدیگر عجین شده است گفت: افرادی که روح دینی دارند، وجدان کاری متفاوت از سایر افراد سازمان دارند. دین و به ویژه نماز به این افراد نظم و دقت در کارها می دهد و بنابراین افرادی منظم و دقیق هستند.


رحمتی عضو هیات مدیره بانک رفاه نیز با دعوت به مشارکت همه فعالان عرصه نماز در فرهنگ سازی فریضه الهی نماز در جامعه و سازمان ها اظهار داشت: در سازمان ها باید فرهنگ نماز خوانی و توجه به نماز برای تمامی نیروهای انسانی و به ویژه نیروی انسانی جوان نهادینه شود.


وی ادامه داد: سازمانی که به نماز اهمیت می دهد، در سایر ابعاد حرفه ای هم بهتر عمل می کند. مدیران، کارکنان و تمامی افراد سازمانی که نماز را سرلوحه خود قرار می دهند، در سایر بخش های زندگی اجتماعی و خصوصی خود هم موفق تر عمل می کنند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر