16 اسفند 1396 - 16:51

عبور ارزش معاملات فرابورس از ۱۳ هزار میلیارد ریال

۶۷۲ میلیون ورقه به ارزش بیش از ۱۳ هزار و ۱۰۲ میلیارد ریال در مجموع بازارهای فرابورس امروز معامله شد.
کد خبر : ۸۳۲۳۰
فرابورس

به گزارش ایبِنا، امروز در مجموع دو بازار اول و دوم حدود ۳۷۱ میلیون سهم به ارزش ۲۵۵ میلیارد ریال دادوستد شد و نماد «ذوب» ضمن آنکه در صدر نمادهای پربازدید قرار گرفت، بیشترین مقدار حجم و ارزش معاملات را نیز در مقایسه با سایر نمادها تجربه کرد.


از سوی دیگر شاخص کل فرابورس با افت ۰.۹ واحدی در پایان معاملات روبرو شد که عمده بار منفی بر آیفکس از جانب نمادهای «دماوند»، «زاگرس» و «هرمز» تا سطح ۲ واحد رقم خورد. در مقابل تاثیر مثبت بر این نماگر از جانب نمادهای «مارون»، «ذوب» و «شرانل»، مانع از افت بیشتر شاخص کل شد. سهامداران بازار پایه نیز ۲۸۲ میلیون سهم به ارزش بیش از ۱۶۹ میلیارد ریال را میان خود دست به دست کردند.


بازار اوراق با درآمد ثابت


در همین حال در بازار اوراق با درآمد ثابت شاهد جابه‌جایی بیش از ۱۲ میلیون ورقه به ارزش ۱۲ هزار و ۵۴۱ میلیارد ریال بودیم که عمده این حجم و ارزش به پذیره‌نویسی اوراق منفعت دولت بازمی‌گشت.


بازار اوراق تسهیلات مسکن


در تابلو اوراق تسهیلات مسکن هم نزدیک به ۵۶ هزار ورقه «تسه» به ارزش ۳۸ میلیارد ریال مورد مبادله قرار گرفت که با رشد قیمتی تمامی اوراق مورد مبادله در این تابلو، قیمت «تسه» ‌ها در بازه ۶۶۷ هزار تا ۶۸۹ هزار ریال قرار گرفت. در میان صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله نیز بیش از ۶ میلیون ورقه به ارزش بالغ بر ۹۷ میلیارد ریال دادوستد شد و صندوق آرمان آتی کوثر در صدر ایستاد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر