23 اسفند 1396 - 16:32

آیفکس ۱۰۸۰ واحدی شد

شاخص کل فرابورس با رشد ۲.۵ واحدی خود در پایان معاملات روز جاری در پله ۱۰۸۰ واحدی ایستاد.
کد خبر : ۸۳۵۷۴
فرابورس ایران - کراپ‌شده

به گزارش ایبِنا، معاملات فرابورس در آخرین روز معاملاتی هفته جاری با رشد شاخص کل و دادوستد ۲۲۷ میلیون ورقه به ارزش بیش از ۴ هزار و ۲۳۷ میلیارد ریال خاتمه یافت. بر اساس این گزارش، در بازار اوراق با درآمد ثابت شاهد جابه جایی ۴ میلیون ورقه به ارزش بیش از ۳ هزار و ۴۷۰ میلیارد ریال بودیم که این میزان دادوستد طی یک‌هزار و ۴۳۲ دفعه رقم خورد.


همچنین روز جاری اوراق مشارکت دولتی در نماد «اشاد۹» با نقل و انتقال یک میلیون ورقه به ارزش حدود یک‌هزار و ۳۷ میلیارد ریال در صدر این بازار ایستاد. از سویی دیگر، حجم و ارزش خرد معاملات بازار سهام در مجموع چند بازار اول، دوم، پایه، مشتقه و SME نیز روز جاری به دادوستد بیش از ۲۱۳ میلیون سهم به ارزش بالغ بر ۵۷۱ میلیارد ریال منتهی شد که از این میزان به ترتیب دو نماد «ذوب» و «چکاپا» بیشترین حجم و ارزش معاملات را کسب کردند.


امروز در حالی که در بازار سهام فرابورس نماد «غپآذر» تعلیق و متوقف شد در سمت مقابل برخی نمادها مانند «قجام»، «ثعمرا» و «کیمیا» بازگشایی شدند. همچنین دو نماد «ثعمرا» و «زنگان» با بالاترین رشد قیمتی در معاملات امروز مواجه شدند و دو نماد «کپرور» و «غفارس» بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.


شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۲.۵ واحدی خود در پایان معاملات روز جاری در پله ۱۰۸۰ واحدی ایستاد که رشد این نماگر متاثر از نمادهای «هرمز»، «میدکو»، «زاگرس»، «بمپنا» و «شرانل» رقم خورد. در همین حال در تابلو اوراق تسهیلات مسکن نیز شاهد دادوستد ۳۶ هزار ورقه تسه به ارزش ۲۴ میلیارد ریال بودیم و قیمت این اوراق در بازه ۶۳۰ تا ۶۸۱ هزار ریال نوسان کرد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر