05 فروردين 1397 - 13:03

تسویه سود سهام عدالت روستاییان و عشایری از امروز

تسویه سود سهام عدالت عملکرد سال مالی ۱۳۹۵ شرکتهای سرمایه پذیر مربوط به روستاییان و عشایری که شماره شبای حساب های بانک ملی ایران بوده از امروز به تدریج آغاز می شود.
کد خبر : ۸۳۸۶۷
سهام عدالت

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی سازمان خصوصی سازی؛ بالغ بر دو میلیون نفر از روستاییان و عشایر که شماره شبا بانکی تاییدی آنان متعلق به بانک ملی ایران بوده و بخش اولیه سود سهام در دیماه سال گذشته به حساب آنان واریز شده بود از امروز(پنجم فروردین ماه) به تدریج می توانند بخش تکمیلی سود سهام خود را دریافت کنند.


بر این اساس مبلغ واریزی این افراد در این مرحله، دو سوم باقیمانده سودی است که مرحله اول آن را در دی ماه سال گذشته دریافت کرده بودند.


همچنین با واریز سود سهام عدالتی که از امروز صورت می گیرد، سود سهام تمامی روستاییان و عشایر کشور کامل شده و این قشر از مشمولین سهام عدالت مطالبه سود نخواهند داشت.


سازمان خصوصی سازی ضمن اعلام اینکه واریز سود تکمیلی آخرین گروه مشمولان نیز در روزهای پایانی سال ۹۶ اجرایی شد، ابراز امیدواری کرد با توجه به اینکه فقط پرداخت سود قسمت تکمیلی بخشی از کارکنان دستگاه های اجرایی و بازنشستگان کشوری، لشگری و تامین اجتماعی باقی مانده است، باقیمانده سود کارکنان و بازنشستگان که هنوز قسمت تکمیلی سود خود را دریافت نکرده اند نیز طی روزهای کاری آتی به حساب این عزیزان واریز شود.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر