14 فروردين 1397 - 09:29
در ۹ ماه نخست سال ۹۶؛

سود هر سهم "رانفور" ۱۷۷۰ ریال اعلام شد

شرکت خدمات انفورماتیک که معاملات آن در بازار دوم بورس پیگیری می‌شود، سود هر سهم در ۹ ماه منتهی به آذرماه سال ۹۶ را معادل ۱۷۷۰ ریال اعلام کرد.
کد خبر : ۸۳۹۸۵
شرکت خدمات انفورماتیک

به گزارش خبرنگار ایبِنا، شرکت خدمات انفورماتیک با نماد "رانفور" با سرمایه ۲,۸۰۰,۰۰۰ میلیون ریالی و بر اساس صورت‌های مالی حسابرسی نشده میان‌ دوره‌ای در ۹ ماه منتهی به ۳۰ آذرماه سال ۹۶ «سود (زیان) خالص هر سهم» را ۱۷۷۰ ریال اعلام کرد که با افزایش ۱۲ درصدی به نسبت دوره مشابه در سال قبل مواجه شده است.


افزایش ۱۹ درصدی درآمدهای عملیاتی "رانفور"


بر اساس شفاف‌سازی "رانفور" «درآمدهای عملیاتی» این شرکت بر اساس صورت سود و زیان در دوره یادشده معادل ۹,۳۵۶,۶۹۱ میلیون ریال درج‌ شده که به نسبت دوره مشابه در ۹ ماه ابتدایی سال ۹۵ افزایش ۱۹ درصدی را تجربه کرده است. همچنین «سود (زیان) عملیاتی» شرکت خدمات انفورماتیک در ۹ ماه منتهی به ۳۰ آذر ماه سال ۹۶ برابر با ۵,۱۶۳,۵۹۶ میلیون ریال درج‌ شده که به نسبت دوره مشابه در سال گذشته افزایش ۲۰ درصدی را ثبت کرده است.


افزایش ۲۰ درصدی «سود (زیان) ناخالص» شرکت خدمات انفورماتیک


بر اساس این گزارش، «سود (زیان) ناخالص» این شرکت در ۹ ماه اول ساری جاری معادل ۵,۷۰۹,۲۰۶ میلیون ریال اعلام‌ شده که به نسبت دوره مشابه در سال گذشته با افزایش ۲۰ درصدی همراه شده است. درحالی‌که «سود (زیان) خالص» شرکت خدمات انفورماتیک در دوره یادشده معادل ۴,۹۵۷,۳۱۵ میلیون ریال اعلام‌ شده که به نسبت دوره مشابه در سال گذشته افزایش ۱۲درصدی را رقم‌ زده است.


افزایش ۳۴ درصدی « سود (زیان) انباشته‌ پایان‌ دوره» رانفور


همچنین بر اساس اطلاعات میان‌دوره‌ای صورت سود و زیان "رانفور"، «سود (زیان) انباشته ابتدای دورهِ» در ۹ ماه ابتدایی سال ۹۶ معادل ۱۰,۸۱۱,۸۱۴ میلیون ریال درج‌ شده که به نسبت دوره مشابه در سال ۹۵ با افزایش ۳۰ درصدی اعلام‌ شده است. همچنین« سود (زیان) انباشته‌ پایان‌ دوره» در دوره یاد شده معادل  ۱۱,۸۴۹,۱۲۹ میلیون ریال اعلام شده است که به نسبت ۹ ماه منتهی به آذرماه سال ۹۵ افزایش ۳۴ را درصدی را تجربه کرده است.


افزایش ۱۲۳ درصدی «سود قابل تخصیص» شرکت خدمات انفورماتیک


افزون بر این، «سود قابل تخصیص» شرکت خدمات انفورماتیک بر اساس صورت‌های مالی میان‌دوره‌ای حسابرسی نشده در دوره یادشده معادل  ۱۱,۸۴۹,۱۲۹ میلیون ریال برآورده شده که به نسبت دوره مشابه در سال ۹۵ با افزایش ۳۴ درصدی مواجه شده است.


اطلاعات ترازنامه "رانفور"


همچنین بر اساس اطلاعات میان‌دوره‌ای ترازنامه شرکت خدمات انفورماتیک با نماد "رانفور" که با سرمایه ۲,۸۰۰,۰۰۰میلیون ریال در بازار سهام فعال است. «موجودی نقد» را بر اساس صورت‌های مالی حسابرسی شده میان‌ دوره‌ای در ۹ ماه منتهی به ۳۰ آذرماه سال ۹۶ به میزان ۳۰۹,۱۹۷ میلیون ریال اعلام کرده که این رقم به نسبت ۳۰ اسفندماه سال ۹۵ با افزایش ۹ درصدی همراه بوده است.


افزون بر این، بر اساس صورت‌های مالی "رانفور" «جمع دارایی‌های جاری» این شرکت در دوره مذکور معادل ۱۴,۰۲۵,۱۲۵ میلیون ریال است که به نسبت پایان سال ۹۵ با افزایش ۱۶ درصدی روبرو بوده است.


دارایی‌های نامشهود و مشهود


صورت‌های مالی این شرکت بیانگر این است که «دارایی‌های نامشهود» در ۹ ماه ابتدایی سال ۹۶ معادل ۱۲۶,۰۱۱ میلیون ریال است که به نسبت پایان سال ۹۵ با افزایش ۴ درصدی مواجه شده است. همچنین «دارایی‌های ثابت مشهود» با افزایش ۶ درصدی به نسبت ۱۲ ماه منتهی به ۲۹ اسفندماه سال ۹۵ در این دوره به ۳,۷۸۴,۷۳۰ میلیون ریال رسیده است.


بر اساس این گزارش، «جمع دارایی‌های» شرکت خدمات انفورماتیک برابر با ۲۰,۷۷۱,۷۷۰ میلیون ریال که به نسبت پایان سال گذشته با افزایش ۱۲ درصدی مواجه شده است.


بدهی‌ها


بر اساس اطلاعات درج‌شده در صورت‌های مالی ۹ ماه منتهی به ۳۰ آذرماه سال ۹۶ «جمع بدهی‌های جاری» این شرکت معادل ۵,۱۸۰,۰۹۶ میلیون ریال که با افزایش ۲۳ درصدی به نسبت ۱۲ ماه سال گذشته برخوردار بوده است. همچنین «جمع بدهی های» شرکت خدمات انفورماتیک به نسبت پایان سال گذشته با افزایش ۲۴ درصدی در ۹ ماه ابتدایی سال ۹۶ به ۵,۸۴۲,۶۴۱ میلیون ریال رسید.


سرمایه شرکت


افزون بر این، در این دوره مالی سرمایه شرکت خدمات انفورماتیک بدون تغییر برابر ۲,۸۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ثبت‌ شده است. همچنین «اندوخته قانونی» این شرکت در ۹ ماه ابتدایی سال ۹۶ نیز بدون تغییر به نسبت پایان سال گذشته معادل ۲۸۰,۰۰۰ میلیون ریال در اطلاعات مالی این شرکت موجود است.


بر اساس این گزارش، «جمع حقوق صاحبان سهام»شرکت خدمات انفورماتیک در ۹ ماه منتهی به ۳۰ آذرماه سال ۹۶ معادل ۱۴,۹۲۹,۱۲۹ میلیون ریال است که به نسبت پایان سال مالی گذشته با افزایش ۷درصدی مواجه شده است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر