19 فروردين 1397 - 10:34

صرافی ارز رمزنگار هک شده ژاپنی ۳۴ میلیون دلار واگذار شد

صرافی سرشناس کوین چک ژاپن که در ماه ژانویه ۵۰۰ میلیون دلار مورد دستبرد اینترنتی قرار گرفته بود با قیمت ۳۴ میلیون دلار واگذار شد.
کد خبر : ۸۴۲۰۷
بیت کوین

به گزارش خبرنگار ایبِنا به نقل از فین اکسترا، کوین چک، صرافی ژاپنی که در ماه ژانویه سال جاری میلادی ۵۰۰ میلیون دلار از ارزهای رمزنگار مشتریان آن توسط هکرها مورد سرقت قرار گرفته بود به شرکت کارگزاری خُرده فروشی مونکس به قیمت ۳۴ میلیون دلار معادل ۳.۶ میلیارد ین فروخته شد.


البته بر اساس این قرار داد، منافع صرافی کوین چک تا ۳ سال آینده میان سهام داران فعلی و مونکس تقسیم می شود. همچنین ژاپن یکی از اقتصادهای سازگار با ارزهای رمزنگار را دارد؛ اما به دنبال هک شدن صرافی کوین چک، رگولاتور مالی این کشور خواستار سفت و سخت تر شدن قوانین این بخش شد.  


به دنبال انتشار خبر واگذاری این صرافی سرشناس ارز رمزنگار، قیمت سهام آن ۴۰ درصد افزایش پیدا کرد و به سرمایه بازار آن ۳۳۰ میلیون دلار اضافه شده است. مدیر اجرایی مونکس گفت: قصد داریم که به صرافی کوین چک خدمات مرتبط با سهام را برای سرمایه گذاران خُرده اضافه کنیم؛ ضمن اینکه ارزهای رمزنگار به طرز باور نکردنی در حال تبدیل شدن به کلاسی از سرمایه هستند و این واقعیت را نمی توان نادیده گرفت.


در حال حاضر صرافی کوین چک بدون مجوز است و مدیر اجرایی مونکس گفت: امیدواریم که ظرف ۲ ماه آینده فعالیت های آن را از سر گیریم و عرضه اولیه سکه های رمزنگار را در دستور کار خود قرار دهیم.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر