22 فروردين 1397 - 10:44
پورابراهیمی خبر داد:

نشست کمیسیون اقتصادی مجلس با نمایندگان دولت

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از نشست کمیسیون اقتصادی با نمایندگان دولت در مجلس شورای اسلامی خبر داد.
کد خبر : ۸۴۳۸۶
پورابراهیمی

به گزارش ایبِنا، محمدرضا پورابراهیمی درباره نشست کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با نمایندگان دولت که در حال حاضر در این کمیسیون در حال برگزاری است، اظهار داشت: روز گذشته درباره ساماندهی بازار ارز در کشور مباحثی از سوی بانک مرکزی و کمیسیون اقتصادی مجلس بیان شد.


وی افزود: این کمیسیون از چند هفته گذشته در حال تدوین طرحی برای ساماندهی بازار ارز بود که در اولین هفته کاری مجلس نهایی و در اولین جلسه مشترک این کمیسیون با رییس کل بانک مرکزی، وزیر اقتصاد و دارایی و وزیر صنعت، معدن و تجارت توافق هایی برای کلیات آن حاصل شد تا از این چارچوب کارشناسی شده استفاده شود.


رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: امروز نیز نشست مشترکی در حال برگزاری است که در این نشست  گزارش کاملی از طرف دولت با حضور معاونین بانک مرکزی، وزارت اقتصاد و دارایی و وزارت صمت به ریاست سازمان توسعه تجارت در کمیته ساماندهی کمیسیون اقتصادی ارایه شده است.


پورابراهیمی گفت: یکی از مشکلات فعلی بازار ارز، به دلیل تدریجی اعلام شدن این موضوع  است درحالی که این طرح یک چارچوب مشخص دارد .


وی با اشاره به اینکه موضوع دیگر، بررسی برنامه های مد نظر درباره بازار ارز است که در یک چارچوب مشخص از طرف کمیسیون در قالب طرح آماده شده، گفت: جمع بندی این نشست در جلسه ای در کمیسیون اقتصادی مجلس با حضور رییس کل بانک مرکزی، وزیر اقتصاد و دارایی، وزیر صنعت مطرح خواهد شد.


به گفته وی همچنین مباحثی که نیازمند وضع قوانین باشد مجلس رسیدگی خواهد کرد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر